2016 m. sausio 12 d., antradienis

MAC COSMETICS & ELLIE GOULDING


Ir paskutinė naujiena šiandien - MAC ir Ellie Goulding bendra kolekcija. Aš tikriausiai labai atsilikus nuo gyvenimo, tačiau aš nežinau kas ji tokia. Džiaugiuosi, kad mano blogas apie grožį, o ne apie muziką, nes google man pasakė, kad tai Anglų dailininkė. Būtinai šiandien vakare paklausysiu jos dainų, nes jaučiuosi niekaip dėl to, o dabar mes aptarsime tai, apie ką aš tikrai turiu nuomonę, apie naują MAC kolekciją.












Mano nuomonė:

Dar viena tobulų veido palečių porcija iš karo po Kalėdų, man MAC paletės labai patinka, jos tobulos. Jeigu kitas priemones reikia mokėti naudoti, tai su paletėmis viskas labai paprasta, čia ir higlighteris ir šešėliai, suklysti tikrai sunku.  Dar viena superinė priemonė - bronzinė pudra ir skaistalai, reikia užimti eilę, nes tokios priemonės išperkamos žaibiškų greičiu. Žiūrint į kolekciją suprantu, kad spalvos ir priemonės patiks visoms Nude makiažų mylėtojoms, įdealiai tiks blondinėms. Na o aš jau vėl rašau savo norų sąrarą, man taip ir nepavyko nusipirkti priemonės kontūravimui iš Šunų kolekcijos, todėl bandysiu pagauti skaistalus ir bronzantą.












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig