2016 m. rugsėjo 4 d., sekmadienis

Maybelline Master Strobing Stick


Labas rytas, mano brangieji, pagaliau aš išbandžiau ir galiu pasidalinti atsiliepimu apie karščiausią Maybelline naujieną, kreminės tekstūros, pieštukinius Higlighterius. Mano rankose net dvi spalvos: Light ir Medium.





Kreminė formulė su mikro perlais leidžia išryškinti dailiausius veido bruožus akimirksniu. Suteikite apimties ir švytėjimo savo bruožams ir atraskite blykstės efekto galią.

2 atspalviai: 01 Light Iridescent ir 02 Medium Champagne

Naudojimas: tepkite minkštąją skruostų dalį, esančią virš skruostikaulių, smakrą ir kaktos centrą.

Rezultatas: veido bruožai išryškinti, lyg būtų ryškiai apšviesti.
Išryškinti veido bruožus dar niekada nebuvo taip paprasta!

Įpakavimas:






Rezultatas:

01 Light Iridescent




 02 Medium Champagne



Mano nuomonė:


Maybelline Master Strobing Stick dar vienas stebuklas, kurį labai seniai norėjau išbandyti žiūrint JAV blogerių filmus. Pagaliau, pagaliau net dvi spalvos mano rankose. Įpakavimas paprastas, tiesiog kreminės konsistencijos pieštukas, kuris suteikia veidui švytėjimo efekto. Spalvos dvi: Light - kreminė švelniai rožinė, Medium - kreminė auksinė. Puikiai žinote, kad man patinka rožinės spalvos higlighteriai, geltonus aš nelabai mėgstu. Spalvos skirtumas ant rankos, riebiai užtepus priemonę, akivaizdus. Bet žiūrime rezultatą ant veido, kur skirtumas? aš jo tikrai nematau, galiu pasakyti daugiau, nuotraukose Medium atspalvis atrodo gražiau, auksinis atspalvis ištušuojamas iki labai gražaus kūno spalvos 'glow' efekto ant veido (be geltono tono, kas man yra svarbu), na o Light atspalvis idealiai tiks šviesios odos savininkėms, nes tikrai išbalina veidą. Tačiau labai didelio skirtumo ant veido nesimato, bent jau ant mano. Maybelline Master Strobing Stick neriebina veido ir nekemša porų, logiška, kad labai riebiai odai tokių priemonių naudoti nerekomenduojama, tačiau aš galiu pasakyti kad, lengva biri pudra gali ženkliai pagerinti rezultatą ir kiek prislopinti švytėjimą, jeigu pradžioje tokios priemonės ant veido atrodo neįprastai.

Ką aš noriu pasakyti, tik tiek, kad tokio tipo priemones labai lengva naudoti, todėl šį rudenį suteikite savo veidui lengvą 'glow' efektą.

PR sample













SHARE:

2 komentarai

  1. Nekemša porų? Pirmasis sudėties ingredientas Ethylhexyl Palmitate, kuris kemša poras.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man ne, nes aš nenaudoju higlighterio ant odos, prieš tai naudojamos ir bazė, ir kreminė pudra, ir biri pudra. Plius aš paryškinu tik skruostus, todėl manau dėl spuogų čia pergyventi nereikia. ;-)

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig