2016 m. rugsėjo 3 d., šeštadienis

Outfit: Black Silk Bomber


Šilkiniai bomberiai, madingiausia šio rudens tendencija, mano - klasikinis juodas, kurį aš nusipirkau prie laikrodžio. Kaip galima bomberį derinti prie laikrodžio? Galima, tiesiog ir mano naujo Diesel laikrodžio ir bomberio užtrauktukas Rose Gold atspalvio.  Šį kartą mano pasirinkimas - aukštakulniai, bet jie ne klasikiniai, jie išskirtiniai ir idealiai tinka prie Diesel stiliaus. Žiūrime nuotraukas...










Nežinau kaip Jums, o man patinka masyvūs išskirtiniai laikrodžiai, laikrodžiai, kurie pasako daugiau apie tave negu drabužiai. Kaip matote iš nuotraukų, su Diesel laikrodžiu neliksite nepastebėta, jis tinka tiek merginoms, tiek vyrams, pagrindinė asociacija - juodos spalvos manikiūras, raudonos spalvos lūpų dažai ir aukštakulniai iš vienos pusės, tačiau laisvai galiu derinti jį su pustu sijonu ir auksinės spalvos megztiniu. Jau įsivaizduojate, kokį drabužių derinuką įamžinsiu kitą kartą?

Bomberis - ZARA
Auštakulniai - Buffalo
Džinsai - Benetton
Rankinė - New Yorker
Tunika (pavogiau pas savo vyrą, nes pati tokios ilgos neturėjau ) - Review
Laikrodis - Diesel (Mados prieskoniai)







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig