2016 m. spalio 30 d., sekmadienis

ECCO SHAPE PONITY BALLERINA


Kaip ir žadėjau dar kelis žodžius noriu pasakyti apie ECCO SHAPE PONITY BALLERINA, vakar šnekėjome apie Spalvingą kolekciją, o šiandien jau arčiau realybės, arčiau tų, kurie puikuojasi ant mano kojų. Nors jau Ruduo, šalta ir lyją, mados blogeriams nei šaltis, nei lietus nėra baisu. Vakar kaip tik ėjau į manos pristatymą su akštakulniais ant plikų kojų, na negaliu aš nešiot pėdkelnių, man toks pasirinkimas atrodo gana neskoningas ir baisus. Apie ką  aš? O tik apie tai, kad man nėra žieminių ir vasarinių batų, yra proginiai ir kiekvienai dienai. Šnekant apie avalynę kiekvienai dienai, man, asmeniškai, norisi kad ji būtų nors kiek stilinga, graži ir patogi, visai tai ECCO.




Moterims, ieškančioms lengvesnių, stilingų ir patogių batų – siūlome ECCO SHAPE PONITY BALLERINA, pagamintų iš aukščiausios kokybės verstos odos. Smailėjantys balerinos tipo bateliai ne tik stilingi, bet ir itin patogūs – bateliuose esantis paminkštintas padas užtikrina nuolatinį komfortą

Aš Dievinu, tiesiog Dievinu balerinas kiekvienos dienos nešiojimui, aš net su spalvotu variantu galėčiau eiti į renginius, nes nieko nėra geriau ir patogiau. Be galo apsidžiaugiau gavus geltonus gražuolius prie savo odinės striukės, wow, kokia aš laiminga, na o dar sugalvojau, kad būtinai kitą savaitę parodysiu Jums drabužių derinuką su šilkinėmis kelnėmis ir storu paltu. Mėgstu sumaišyti stilius, mėgstu žaisti spalvomis, mėgstu ryškius atspalvius ir įdomius siluetus, todėl ECCO SHAPE PONITY pateko į teisingas rankas, su jais jaučiuosi labai patogiai ir koja nepavargsta. Kartais pasitaiko kelį renginiai per dieną, nuo ryto iki vakaro, todėl tai bus naujas išsšukis mano naujoms Ballerinoms.






O visoms toms, kam geltonas atspalvis kiek per daug, noriu pasakyti, kad gamintojas siūlo dar kelis atspalvius: šviesiai mėlyną (kuris idealiai tiks prie visų džinsų ir vasarinių kelnių) ir raudoną (kuris bus pagrindiniu drabužių derinio akcentu. Vienu žodžiu, kiekvienam savo...





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig