2016 m. spalio 30 d., sekmadienis

Riga Fashion Week: Amoralle


Gero vakaro, mano brangieji, jau man atrodo esu rašiusi bloge, kad nuo ketvirtadienio Rygoje prasidėjo Rygos mados savaitė, aš jau nuo šiandien irgi čia, tačiau savo mėgstamos Amoralle apatinių drabužių kolekcijos nesu mačiusi gyvai šiais metais. Taip jau buvo nuspręsta, kad būtent šita kolekcija turi atidaryti Jubiliejinio sezono madingus pasirodymus. 

Šiandien buvo labai ilga ir darbinga diena, kelias Vilnius- Ryga, daugiau nei penki kolekcijų pristatymai ir fotosesijos, pagaliau aš viešbutyje, kol jaučiu įkvėpimą rašyti, tą ir darau. Ilgai galvojau, kaip sudominti savo skaitytoją šeštadienio vakarą, na kaip kitaip, jeigu ne apatiniais

Žiūrime nuotraukas...









Nuotraukos: Mark Litvyakov

Aš manau apie Amoralle labai ilgai šnekėti nereikia, fantastiško grožio apatiniai, kur puoselėjimas moters grožis ir visos įmanomos gundymo meno savybės. Rytoj žadu apsilankyti parduotuvėje ir pamatyti galu gale kolekciją gyvai....

O kol kas  saldžių sapnų, mano brangieji, susapnuokite AMORALLE...














SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig