2016 m. lapkričio 1 d., antradienis

Gosh Lash Sculpting Fibre Mascara


Labas vakaras, mano brangieji, pagaliau aš jau namuose ir galiu prisėsti prie blogo rašymo. Kaip sakoma, svečiuose gerai, o namuose geriausiai, todėl jau nuo rytojaus aš pradėsiu rašyti blogą įprastu tempu, todėl galėsime grįžti prie kosmetikos apžvalgų, o taip pat aptarsime madingiausias tendencijas. Šiandien noriu papasakosit apie vieną iš geriausių blakstienų tušų, efektas nuo kurios man labai patinka. Gosh Lash Sculpting Fibre Mascara tušas yra dažniausiai naudojamas ir keliavo su manimi į Taliną.






Mano nuomonė:

Per Gosh pristatymą Danijoje, kelioms merginos Gosh vizažistas nudažė blakstienas būtent šituo tušu, rezultatas buvo stulbinamas, todėl važiuojant namo, rankose laikiau dovanų maišelį ir laukiau galimės išbandyti. Galimybė atėjau jau tą patį vakarą, tačiau rezultato wow nebuvo, ta taip, buvo blakstienos, gražios, atskirtos, tačiau apie labai ilgas ir lėlės akis reikėjo tik pasvajoti. Naujienų aš gaunu labai daug, todėl kuriam laikus užmiršau apie šį tušą, praėjo mėnuo kol vėl turėjau galimybę grįžti prie testavimo. Ką Jūs galvojate? Rezultatas stulbinamas, būtent toks, kokio reikia ypatingoms progoms ir renginiams, būtent toks, kokį mačiau Danijoje. Matyt tušui reikėjo kiek laiko tam, kas skysta tušo konsistencija sutirštėtų ir jis įgautų visas savo geriausias savybes. Aš nesu labai didelė dirbtinių blakstienų mylėtoja ir gerbėja, jeigu galima jų neklijuoti, aš neklijuosiu, o naudosiu tušą. Būtent todėl man šitas tušas taip prie širdies. Tušo įpakavimas labai paprastas, tokių milijonai parduotuvėje, šepetėlis kiek pailgos formos. Paslaptis tušo formulėje, maži plaušeliai prailgina blakstienas, suteikia jiems tankumo ir formuoja labai gražių blakstienų efektą. Visos blakstienos atskirtos, labai ilgos, tačiau tam reikia padengti jas tušu ne vieną kartą. Bet manau rezultatas to vertas, todėl šitas tušas pastoviai keliauja su manimi ir užima  garbingą vietą mano kosmetinėje. Labai rekomenduoju išbandyti, jeigu ieškote stulbinamo efekto, tačiau rezultato reikia laukti.

Naujienos reikia ieškoti Kosmada ir Kristiana parduotuvėse, Gosh Lash Sculpting Fibre Mascara tušo kaina apie 13 EUR.


PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig