2017 m. kovo 4 d., šeštadienis

Gaminkime kartu. Salotos su lašiša


Labas rytas, mano brangieji, jau pagaliau suvaikėme kalendorinio pavasario. Tiesą sakant, kiekviename žurnale ir internetiniame puslapyje rašome apie sveiką gyvenimo būdą ir subalansuotą mitybą. Man net darosi gėda už tai, kad mėgstu bulvių traškučius. Taip, taip, dabar bulvių traškučiai uždara tema savo draugų ir pažįstamų rate. Aišku, aš stengiuosi valgyti kaip įmanoma sveikiau, tačiau aš ne iš tų žmonių, kurie užsidaro virtuvėje valandų valandas ir gali nustebinti savo šeima kulinariniais šedevrais.
Mano gaminami patiekalai, dažniausiai salotos (būtent tai aš ir valgau), nereikalauja specialių žinių, išskirtinių ingredientų ir ilgo paruošimo laiko. Viskas labai paprasta ir lengva, o papjaustyt daržoves manau gali kiekvienas iš mūsų.
Šį kartą jūsų dėmesiui salotos su šaltai rūkyta lašiša ir garstyčių padažu.

Mums reikės:
Salotų mišinys (mano mėgstamiausi su burokėlių lapais, gražgarstės)
Vynuoginiai pomirodai (jeigu žiemos sezonu paprasti pomidorai būna vaškiniais, tai vynuoginiai žymiai geresnės kokybės)
Šviežias Agurkas
Konservuoti kaparėliai
Čili pipirai (jeigu mėgstate aštriau)
Šaltai rūkyta lašiša
Keptas prancūziškas batonas 

Padažui

alyvuogių aliejus
actas
dižono garstyčios
česnakai
vienas šaukštelis cukraus
druska, juodieji pipirai
citrinos sultys

visus ingredientus gerai suplakti







Gero šeštadienio,






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig