2017 m. kovo 6 d., pirmadienis

Pavasaris su ECCO COOL 2.0




Kol aš laukiu galimybės padaryti naujienų nuotraukas, labai noriu pasidalinti savo rožinės spalvos pavasarišku drabužių derinuku. Kedai ir sportinė avalynė niekada nebuvo tarp mano favoritų, tačiau tai ne dėl to, kad man negražu, o dėl to, kad nemoku derinti. Pagaliau peržiūrėjus N madingų nuotraukų supratau, pavasarį mano drabužinėje turi atsirasti madingi sportiniai batai. Labai apsidžiaugiau gavus progą išbandyti ir įvertinti ECCO COOL 2.0, kurie ne tik gražūs, bet ir labai patogūs.


Mano pasirinkimas - rožinė spalva (parduotuvėje Ecco tokio modelio batai yra baltos, raudonos ir juodos spalvos). Aišku, balta jau atsibodo, na o juodus jau turiu, todėl buvo nuspręsta - pavasaris laikas spalvotiems drabužiams, todėl ryškius fuksijos spalvos sportbačius derinu su rankine ir kiek šviesesniu rožiniu paltu.









Paltas - SammyDress
Džinsai - ZARA
Avalynė - ECCO COOL 2.0
Rankinė - Mango
Laikrodis The Nomad
Marškiniai - Oliver
Plaukai - Matrix Lietuva www.inhair.lt








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig