2017 m. kovo 13 d., pirmadienis

Savaitės anonsas




Sveiki, mano brangieji, aš jau priėjau išvados, kad vieną dieną per savaitę būtina pailsėti, t.y. nerašyti blogo. Aišku, galima padaryti kelis įrašus į priekį, bet man taip neišeina niekaip, iš anksto daromos tik nuotraukos, o tekstai gimsta kiekvieną dieną priklausomai nuo nuotaikos ir prisiminimų apie vieną ar kitą išbandytą kosmetikos priemonę. Šią savaitę naujienų negavau, pagaliau dėmesį galima bus skirti jau turimoms priemonėms, nes jų tiek daug.... tiek daug... kad kartais net sunku pagalvoti nuo ko pradėti.





Šią savaitę planuojama tiek renginių, kad tikrai iki savaitės galo tiksliai žinosim ar MAC blakstienų klijai verti dėmesio



Prabanga rankose su Givenchy Rouge Interdit Satin



Pasakau iš karto, susidraugauti buvo labai sunku, pirmas įspūdis po naudojimo buvo tikrai ne koks, nes aš neteisingai naudojau. Apie nauja UD makiažo pagrindą ir naudojimo subtilybes šnekėsime jau netrukus


Jau išbandžiau ir tikrai patiko plaukų šampūnas ir kaukė dažytiems plaukams iš Waterclouds


Gražiausia visų laikų PUPA pavasario kolekcija (šį kartą jūsų dėmesiui mono akių šešėliai)


Labai labai girsiu Maybelline naujienas antakiams


Šnekėsime apie Kiehl's veido kremą Pure Vitality




Ketvirtadienio Beauty Talk rubrika


Penktadienį ir šeštadienį mūsų laukia Mados Infekcija


Gaminsime kartu Wok makaronus




Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū, kad skaitote,


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig