2015 m. liepos 19 d., sekmadienis

Bialystok (Balstogė) parduotuvės arba shopping'as Lenkijoje



Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien noriu Jums papasakoti apie apsipirkimą Balstogės Miestelyje, Lenkijoje. Aš mėgstu keliauti, kartais savaitgaliai kur nors nuvažiuoju, o jeigu tai dar galimybė pamatyti nematus kosmetikos brendus, apsipirkti pigiau (taip, taip, aš iki šios pati perku kosmetikos priemones) ir gerai praleisti laiką, kodėl gi ne? Šį kartą mes nuvažiavome iki Bialystok, nuostabiai gražus miestas, didelis senamiestis, daug gražių kavinių, tačiau pasakosiu apie parduotuvės, nes pamačiau tikrai daug. Niekada nežinau, kad ten yra Sephora.





Bialystok yra du prekybos centrai, jie yra visai šalia vienas nuo kito.

Alfa Centrum Bialystok


ir 





Man labiau patinka Alfa, nes čia žymiai didesnės parduotuvės, net Zara ir H&M parduotuvės per du aukštus, yra Zara Home, tai ko Lietuvoje nemačiau niekada, taip pat iš man patikusių Inglot su fantastišku apratnavimu, Zaja kosmetikos specialzuota parduotuvė, Douglas su The Balm kosmetika. Už tai Galeria Biala yra Sepfora, labai gera maisto parduotuvė, Mango parduotuvė kur aš radau tai, ko negalėjau jau rasti Vilniuje.

Pradėsime nuo Galerija Biala:

Pirmame aukšte mano mėgstamiausios parduotuvės:


Aš jau ilgai žiūrėjau į Biovax  plaukų priežiūros priemones, labai norėjau išbandyti, dabar nusipirkau kelis produktus, nes buvo nuolaida. Mačiau Lietuvoje, internetinėje parduotuvėje, ten kainos kažkokios nesveikos.



Kai kitą kartą važiuosiu, perskaitysiu viską apie DC Dermo Clinical, nes visi perka, man pasidarė labai įdomu kodėl?



O kaip Jums Nuxe akcija? jeigu neturėčiau aliejuką, būtinai susipirkčiau.




Vienintelis nematytas ir neišbandytas iki šiol kosmetikos stendas - Astor. Pas mus nėra, o Lenkijoje rankos kol kas nedaėjo.


Lenkijoje bet kokioje kosmetikos parduotuvėje ar vaistinėje yra didžiausi Essie ir Sally Hansen nagų lakų stendai



Šį kartą Rossman didelių akcijų neturėjo, o gal tiesiog nieko nereikėjo, tačiau nenusipirkau nieko, bet nuotraukas padariau


Labai didelis Batiste sausų plaukų šampūnų pasirinkimas, man labai patinka, o kainos čia mažesnės, būna akcijų, kai šampūną galima nusipirkti vos ne perpus pigiau


Jeigu norisi išbandyti kokį nors produktą, rekomenduoju rinktis pradžioje mini įpakavimą


Prie šito stendo aš visada stoviu labai ilgai, spindesio, įdegio suteikiantys aliejai, serumai, kremai


Keli nematyti kosmetikos brendai:





jeigu parašyta nuolaidos, reiškia nuolaidos yra. Patikrinta ir įvertinta. Chanel nagų lakai iš senos kolekcijos kainuoja po 55zl., lūpų blizgiai po  69 zl. O aš apie Lietuvoje nematytas kosmetikos priemonių linijas:

Labai seniai svajojau pamatyti Benefit stendą, tačiau didelio įspūdžio jis nepadarė, kainos nėra labai mažos, tačiau prie išparduodamų kosmetikos priemonių buvo ir kelios The Balm priemones



Jeigu aš galvojau, kad Korres pas mus kainuoja brangiai, Lenkijoje jis kainuoja dar brangiau


Susitikimas, kuriam nebuvau pasiruošusi morališkai. Marc Jacobs kosmetika, wow, norėjau viskuo, tačiau susilaikiau, nes reikia apsvarstyti ką pirkti


Fantastiško grožio nagų laka Formula Xi:



nematytos plaukų priežiūros priemonės:



Bare Minerals kosmetikos stendas. Išbandžiau kreminę pudrą, man nelabai




Sephora kosmetikos stendai, jų labai daug, pasirinkimas milžiniškas...









Ziaja parduotuvė:


Kitame prekybos centre viskas tas pats, tik vietoje Sephora, Douglas ir The Balm ir Rouge Banny kosmetikos stendai






Aš jau grįžau namo, bet pas mane dar liko tas 'wow' jausmas, be galo patiko žymiai didesnės parduotuvės ir geras aptarnavimas, tikiuosi Jums buvo įdomu. O aš einu daryti naujų pirkinių nuotraukas, planuoju įkelti šiandien, nes pripirkau tikrai labai daug...






























SHARE:

2 komentarai

  1. Wow, looking forward for the haul post. I'm glad that you liked your time there. Greetings from Białystok :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Geras, nežinojau, kad Balstogėj Sephora yra!

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig