2013 m. rugsėjo 26 d., ketvirtadienis

Chanel Fantastic 481 ir Chanel Cosmic Violine 497

Chanel Cosmic Violine ir Chanel Fantastic lakai vieni iš seniausių bei mylimiausių  mano lako kolekcijos gyventojų.


Chanel Cosmic Violene iš tolimos papildomos 2009 metų pavasario kolekcijos 
Lumieres Celestes Collection

Gamintojo aprašymas:
Klasikinės madingos spalvos leis pasijusti tarsi nužengus nuo Paryžiaus mados podiumo. Šis pažangios sudėties nagų lakas stiprina bei drėkina nagus ir suteikia kerinčiai spindinčią spalvą. Padengia nagus lygiu sluoksnių (be ruoželių), nesilupa ir ilgai išlieka.
Naudojimas: švelniai užtepkite vieną sluoksnį, leiskite jam išdžiūti ir tepkite kitą (kol spalva taps norimo ryškumo).
13 ml.
Kaina 89 Lt (kai kuriose Kristianose aš dar mačiau, www.ebay.com kaina kartais būna virš 60$)

Dabar įvertiname patį laką:

Mano nuomonė: 
Chanel Cosmic Violine lakas-šiltas bordo su rudos spalvos pagrindu lako atspalvis, daug violetinės, auksinės ir bordo spalvos blizgučių. Reikalauja top coat viršutinio sluoksnio, nes blizgučiai jaučiasi liečiant nagus ir nėra veidrodinio spindesio, būdingo kitiems Chanel lakams. Keičia savo spalvą priklausomai nuo apšvietimo nuo tamsiai rudos iki šviesiai bordo spalvos. Blizgučiais geriausiai pastebimi dienos šviesoje. Laikosi standartiškai 3 dienas. Vertingas mano lakų kolekcijos eksponatas... ;-)

Chanel Fantastic nagų lakas irgi raritetas iš žiemos 2008 metų kolekcijos.





Mano nuomonė:
Chanel Fantastic labai gražus bordo spalvos lakas su violetiniu pagrindu, turi vos matoma violetinės spalvos shimerį. Jis visiškai nekaprizingas, nereikalauja nei top coat nei išskirtinės bazės. Puikiai tinka rudens sezonui.


O kokius Chanel raritetinius lakus turite Jus?
SHARE:

5 komentarai

  1. Raritetinių? Nei vieno. Turiu šios vasaros Azure, gal ir ne raritetinis, bet kryžiaus kelius nuėjau, kol jį gavau :D Neseniai ligota, pati ir užkrėtei :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. ;-) aš nenorėjau... po kelių metų Arure taps legenda, kaip ir Mimosa, Azur ir Riva... ;-) reikia tik truputi palaukti... tiesa pas jus Kauno Akropolyje yra raritetų pirkti...: pvz. French Manicure, Sun Gloss...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nors realiai - jei jis ir taps, tai aš jau jį būsiu pabaigus. Chanel Azure - mano daugiausiai nunaudotas nagų lakas forever - kokio trečdalio jau nėr :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. o man Azure kaip tik nelabai... labiau Bel Argus derinamas prie drabuziu... o Azur buvo dar vienas is senos kolekcijos, berots 2008 metų... ten tokie mėlynos spalvos blizgučiai... labai gražiai atrodo ant juodo ar tamsiai mėlyno lako..

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig