2013 m. lapkričio 28 d., ketvirtadienis

Chanel ecriture de chanel liquid eyeliner 20 Brun


Aš labai mėgstu lainerius ir ieškojau sau rudos spalvos naujo lainerio, kuris tiktų prie mano rudo Chanel tušo. Žiūrėjau labai daug variantų pradedant nuo Artdeco (aš turiu Artdeco lainerį juodos spalvos ir esu labai patenkinta) iki YSL ir Lancome (iš naujos kolekcijos). Zuzina shop, apie kurį aš jau rašiau, aš pamačiau naują, tačiau testerinį Chanel ecriture de chanel liquid eyeliner variantą. Kaina buvo labai maža (pigiau nei Artdeco), todėl be rizikos nusprendžiau išbandyti šį produktą. Šiandien pasiruošusi pasidalinti savo nuomone su Jumis:


Gamintojo aprašymas:


Vandens pagrindo akių kontūro pieštukas su minkštu ir elastingu teptuku, juo labai lengva nubraižyti tikslią liniją kiekvieną kartą. Specialūs pigmentai užtikrina ilgą spalvos išsilaikymą, todėl akių kontūras visada atrodo lyg ką tik nudažytas.

Įpakavimas:


Kaip visada juodas subtilus Chanel įpakavimas, kol pavedimas naujas, teptukas baltos spalvos. Spalva paduodama į teptuką nuo pieštuko galiuko pasukimo. Man užtenka vieno pasukimo tam, kad nupiešti akių linijas ant abiejų akių.


Teptukas labai minkštas, tačiau nubrėžia labai gražią ir lygią liniją.

Spalva:


Spalva 20 Brun tamsiai ruda, tačiau ant akių atrodo kiek šviesiau

Kaina: 34 dolerių (www.chanel.com)

English version:
I like liners and looking yourself again brown liner, which would fit with my brown Chanel mascara. I watched a lot of options ranging from Artdeco (I Artdeco liner in black and am very happy with) to YSL and Lancome (from the new collection). Zuzina shop, which I've already mentioned, I saw a new one, but tester ecriture de chanel Chanel Liquid Eyeliner option. The price was very low (cheaper than Artdeco), so I decided to try without the risk of the product. Today ready to share my opinion with you:
Water-based eyeliner with a soft and supple felt-tip point delivers a smooth, precise line every time. Special pigments ensure long wear and keep colour from 'running,' so eyeliner always looks fresh. Slim cartridge allows for maximum control and ease of application,while the cartridgeseal protects freshness of colour.
I can say that I am left very satisfied ecriture de chanel Chanel Liquid Eyeliner 20 Brun transfer, it is even more than I expected. However understandable, luxury goods are luxury items. Liner is very easy nubriežia thin lineal, bring light takes time, removed her very easily with plain water.


Mano nuomonė:
Galiu pasakyti, kad aš likau labai patenkinta Chanel ecriture de chanel liquid eyeliner 20 Brun pavedimu, tai net daugiau nei aš tikėjausi. Tačiau suprantama, liukso prekė yra liukso prekė. Laineris labai lengvai nubrėžia ploną liniją, laikosi visą dieną, nusivalo labai lengvai, paprastu vandeniu.

Žiūrime nuotrauką:




Na ir galiausiai įkeliu akių linijų pavyzdžius, ką galima nupiešti su Chanel ecriture de chanel liquid eyelineriu.. Aš taip dar nemoku, bet yra kur tobulėti.. ;-)





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig