2013 m. lapkričio 8 d., penktadienis

Nauji pirkiniai


Šiandien aš labai laiminga, nes pas mane atėjo paštininkė su mano siuntinukais. Jus manęs dažnai klausinėjat, kur aš užsakinėju kosmetiką. Šiandien apie tai plačiau:





Mes pradėsime su jumis nuo Korėjietiškos kosmetikos:


Noriu pagirti www.ebay.com pardavėja newcre8tive.... jis labai lengvai bendrauja angliškai, greitai atrašinėja į žinutės, siunčia viską ką užsakei tą pačią dieną (aš pati net nustebau) ir prideda daug malonių staigmenų dovanu. Parduotuvės asortimentas labai platus: Mizon, Scinis, Secret Key, Purebess ir daug kitų Korėjos kosmetikos priežiūros linijų.
Aš užsakiau 
Scinic Nutri 100 Peptide Solution Ampoule 30ml Wrinkle Care Botanical 
Seed Oil ir MIZON Collagenic Aqua Volume Up Lip Essence SPF10 10ml
visą kitą - dovanos. Malonu ;-)



Jeigu jus norite nupirkti Korėjietiškos kosmetikos mėginukus, tai jums į www.testerkorea.com. Tai labai didelė populiari visame pasaulyje internetinė parduotuvė. Pristatymo išlaidos skaičiuojami nuo pasirinktų produktų svorio. Minusai: anksčiau dėdavo labai daug mėginukų dovanu, dabar matyt taupo, prie mano užsakymo pas mane atkeliavo tik 5 mėginukai dovanu. (anksčiau buvo apie 20 vnt). Siunčia po 2-3 dienų nuo pinigų gavimo.

ir paskutinė facebook parduotuvė Zuzina shop: https://www.facebook.com/zuzinasshop 



Labai malonios merginos, lengvai bendrauja, savo parduotuvėje Facebook'e turi daug įvairios kosmetikos testerių ir mėginukų. Siunčia labai greitai, įdeda malonių dovanėlių. Ačiū Joms už tai... ;-)

Kitą kartą pasidalinsiu savo mėgstamiausių internetinių parduotuvių sąrašu JAV ir Anglijoje.
 Gražaus Jums savaitgalio ir geros nuotaikos.











SHARE:

2 komentarai

  1. Anonimiškas2013-11-08 21:49

    Man Zuzinasshop nuorodos nesuranda kazkodel :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pabandykite taip: https://www.facebook.com/zuzinasshop?ref=ts&fref=ts
      nukopijavau is savo facebook'o

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig