2013 m. gruodžio 2 d., pirmadienis

Chanel Beige 565 - Idealiausia Nude spalva



Tiesą sakant, aš net nesitikėjau, kad Jums tai įdomūs ir aktualūs šviesus nagų lakai. Bet žiūrint statistiką, aš suprantu kad mes visi skirtingi, ir savaime suprantama, kad daugeliui iš mūsų į darbą galima lakuoti nagus tik šviesia nagų lako spalva. Kai aš dirbau restorano versle, aš irgi visą laiką dariau tik prancūzų makiniūrą, todėl dabar negaliu atsilakuoti juodais ir raudonais lakai. Šiandien pagal jūsų pageidavimus (ačiū labai, kad man parašote, kas Jums įdomu, man taip žymiai lengviau apsispręsti apie ką rašyti) noriu papasakoti apie vieną iš idealiausių Nude spalvų -Chanel Beige 565.

Chanel lakas iš papildomos vasaros 2011 metų kolekcijos. Šiuo metų lakas yra pagrindinėje lakų kolekcijoje ir jį galima nupirkti visuose parduotuvėse.





Gamintojo aprašymas:

Klasikinės madingos spalvos leis pasijusti tarsi nužengus nuo Paryžiaus mados podiumo. Šis pažangios sudėties nagų lakas stiprina bei drėkina nagus ir suteikia kerinčiai spindinčią spalvą. Padengia nagus lygiu sluoksnių (be ruoželių), nesilupa ir ilgai išlieka.
Naudojimas: švelniai užtepkite vieną sluoksnį, leiskite jam išdžiūti ir tepkite kitą (kol spalva taps norimo ryškumo).
13 ml.
Kaina 87 Lt 

English version:
In fact, I even did not expect you to do interesting and relevant bright nail varnishes. But looking at the statistics, I realize that we are all different, and it goes without saying that most of our work to be varnished nails only bright nail polish color. When I worked in the restaurant business, I also did all the time in French makinure only, so now I prifered just black and red lacquer. Today, according to your wishes (thank you very much, that I have written what you're wondering, I'm so much easier to decide what to write about) I want to tell you about one of the ideal nude-colored Chanel Beige 565.

Nail care + colour 
Intense colour and high gloss. Designed to be a real nailcare product, it respects the fragile nature of your nails. The original formula ensures rapid drying and lasting hold. LE VERNIS has an original formula, exclusive to CHANEL, composed of special resins. The formula contains bioceramides of natural origin for their hardening action. A precise concentration of solvents gives a hard, resistant, gloss film. Toluene-free formula. Dermatologically tested. 

The practical design incorporates an ergonomic top with wide, easy-grip sides, a neck with reducer for flow control, and a non-spill bottle.

Formula free of toluene, formaldehyde, DBP or camphor.
Dermatologically tested.

As I already wrote the ideal Chanel Beige Nude lacquer. It is a yellow-based beige color with fine barely visible pink Chanel Shimmer.  He barely noticeable, I managed to catch it just in the bottle. 
Summarizing I want to write to me ideally Nude-color is the color of the original Burberry scarf, so I chose the pictures exactly the background (let me, Chanel). Chanel Beige Nude polish is the perfect option for your nails. Believe me!


Mano nuomonė:
Kaip aš jau ir rašiau, Chanel Beige idealiausias Nude spalvos lakas. Tai geltono pagrindo beige spalva su smulkiu vos matomu rožinių Chanel shimeriu. Jis vos vos pastebimas, aš ji sugebėjau pagauti tik buteliuke. Lakas visai nekaprizingas, jam reikia 2-3 sluoksnių. Mano nuotraukose du sluoksniai. Laikosi ant nagų standatiškai 2-3 dienas.

Žiūrime nuotraukas:





Apibendrinat noriu parašyti, kad man idealiausia Nude spalva- yra originali Burberry šaliko spalva, todėl nuotraukoms aš pasirinkau būtent tokį foną (atleiskite man, Chanel). Chanel Beige lakas tai idealus Nude variantas Jūsų nagams. Patikėkite!!
SHARE:

5 komentarai

  1. O man kažkaip nelabai gražiai atrodo ši spalva, pernelyg gelsva atrodo :/, internete žiūrėjau nuotraukas, tai beveik nė vienoje man gražiai neatrodo, todėl nesusigundžiau ir neįsigysiu. Man gražiau tokios nude spalvos, kuriose dominuoja šaltas rusvas/kakavinis atspalvis arba vos rausva spalva ir turbūt gražiausia kai būna tokia permatoma pieno spava, tada nagas atrodo labai sveikas.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Anonimiškas2013-12-03 16:44

    Išsirinkti tobulą nude spalvą yra pakankamai sudėtinga. Šitas atspalvis man būtų per geltonas. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. As manau kad idealios Nude spalvos atspalvis priklauso nuo ranku odos spalvos. Mano rankos ziema daudonos, nezinau kodel, tikriausiai nuo salcios, tai tas geltonumas beveik nematomas ir taip ryskiai neatrodo. tiesa, kiek as ziurejau nuotrauku pries lako pirkima, tai nuotraukose jis atrodo zymiai geltonesnis negu realybeje ant nagu... ir plius rozinis shimeris gerai gesina geltona spalva, tik ja labai sunku pagauti nuotraukoje. ;-) Bnadysiu sia savaite parodyti Chanel Tendresse- nude su roziniu atspalviu...ir Chanel Inattendu - panasi spalva kaip Chanel Beige bet be geltono pagrindo... ;-)

    AtsakytiPanaikinti
  4. O man tai atvirai pasakius, visai pusė bieso. Tiesiog rankos nuleistos kiek parausta - toj foto, kur ranka pakelta, visai ir gerai :D Užtai viduramžių gražuolės ir keldavo rankas į viršų, kad jos būtų baltesnės :)
    Mano pačios oda į geltonumą, imčiau :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. nu va, matai, kiek žmonių tiek ir nuomonių... tiek ir idealių Nude spalvos lakų... ;-)

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig