2013 m. gruodžio 4 d., trečiadienis

Chanel mono eyeshadow Cinnamon 43

Follow my blog with Bloglovin

Aš esu ištikima Chanel keturių spalvų šešėlių gerbėja, tačiau mono Chanel šešėlius išbandžiau visai neseniai. Man visada atrodė, kad Mono šešėlių kaina aukšta, palyginus su keturių spalvų šešėliais (plius čia tik viena spalva, kuria reikės prie kažkuo derinti, o ten visos keturios, kurios galima negalvojant derinti tarpusavyje). Galiu pasakyti atvirai, Mono šešėlių kokybė ir spalvos man labai patiko, todėl skubu pasidalinti savo nuomone su Jumis. Šiandien plačiau apie Chanel Cinnamon spalvą.




Gamintojo aprašymas:

Visų laikų Chanel klasika, tai itin smulkios tekstūros vienos spalvos akių šešėliai. Jie padeda sukurti jausmingą, dieninį bei vakarinį makiažą. Spalvų ir tekstūrų pasirinkimas labai didelis. Chanel mono šešėliai pristatyti skirtingų tekstūtų: jie gali būti matiniais, satininiai ir su ypatingu Chanel shimeriu. Universali šešėlių formulė  leidžia naudoti šešėlius sausu ir šlapiu būdu. 
 2 gr.
Kaina: 28 $, kaina Lietuvoje 119 lt. (mano variantas testerinis)

English version:
I am a true four-color shadow Chanel fan, but mono Chanel shadows tried recently. I always figured that Mono shadow price is high compared to the four color shades (plus there is only one color, which will need to coordinate something, and then all four of which can be combined with each other without thinking). I can tell you frankly, Mono shadow quality and color I liked, so hasten to share my opinion with you. Today, more about Chanel Cinnamon color.

An instant CHANEL classic, this ultra-fine powder eyeshadow is sensuous in feel, foolproof in its application, and fabulous in its range of matte, satin and shimmer finishes. The versatile formula can be applied dry for subtle shading, or dampened for more intense colour.
As I've already mentioned, Mono shade I liked. They have a very pleasant, soft texture. No problem with them, not because I know that some of the four colors of Chanel shade is very problematic, hard-TEPA and forward colors. I even tried to lubricate Mono shadows wet because the color and also very bright. My Cinnamon color I can assign Shimmer shades, because they have a special blue and silver barely visible Shimmer. Adheres to the eye throughout the day.
In conclusion I want to say that Chanel Cinnamon is very interesting and unusual color depending on the light changes color from purple-cold brown burgundy - to a warm brown color. I tried to catch her ​​pictures all shades.

Mano nuomonė:
Kaip aš jau rašiau, Mono šešėliai man labai patiko. Jie labai malonios, minkštos tekstūros. Jokių problemų su jais nėra, nes žinau kad kai kurie keturių spalvų Chanel šešėliai labai probleminiai, sunkiai tepasi ir perduoda spalvas. Aš dar nebandžiau tepti Mono šešėlių šlapiu būdu, nes spalva ir taip labai ryški. Mano Cinnamon spalva manau galima priskirti shimer atspalviams, nes turi ypatinga mėlynos ir sidabrinės spalvos vos matoma shimerį. Laikosi ant akių visą dieną, galima lengvai naudoti apatiniam blakstienių konkūrui.

Na o dabar žiūrime nuotraukas:




Nuotrauka padaryta su blykšte, galime pamatyti ypatingą Chanel shimerį.




na o dabar žiūrime akių makiažo nuotraukas su Chanel Mono Cinnamon akių šešėliais:








Apibendrinant noriu pasakyti, kad Chanel Cinnamon labai įdomi ir neįprasta spalva, priklausomai nuo apšvietimo keičia spalvą: nuo šaltos violetinės- rudai bordinės - iki šiltos rudos spalvos. Aš savo nuotraukose pasistengiau pagauti visus atspalvius.


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig