2013 m. gruodžio 7 d., šeštadienis

Givenchy Over Rose Makeup Collection for Spring 2014


Internete pasirodė Pavasario Givenchy kolekcijos nuotraukos, todėl naujienomis iš beauty pasaulio aš skubu pasidalinti su Jumis. Givenchy vieną iš mano laukiamiausių kolekcijų, papasakosiu kodėl...


Prieš kosmetikos kolekcijos pasirodymą, aš visada peržiūriu mados kolekcijos, nuotraukos būna internete prieš gerus pusę metų, todėl galima spėlioti ir ieškoti panašumų Makiažo kolekcijoje. Po Kalėdinės Dolce Gabbana makiažo kolekcijos su žalios ir mėlynos spalvos lūpų dažais, iš Givenchy aš tikėjausi kažkuo pašaus. Nes mados namų pristatyta kolekcija atrodo įspūdingai:




Bet... jie Givenchy namai eina tradiciniu keliu ir pasirenka švelnios rožinės spalvos įvaizdį ateinančiam pavasariui. Galiu pasakyti iš karto: "Nenustebino.."


Pradėsime nuo prekės "žvaigždės" 
Prismissime Lip & Cheek Palette – New & Limited Edition – £44.50
  • Euphoric Pink


Rouge Interdit Shine Lipstick - £22.00
  • Rose Sensation
Le Vernis – £15.50
  • Rose Addiction
Prisme Yeux Quatuor Eyeshadow – £36.00
  • Rose Attraction
Mister Eraser Imperfection Correcting Pen – £21.50
Noir Couture Mascara – £23.50
  • Rose Pulsion – dense pink with taupe accents
Aš manau viskas labai banalu, kad net nesinori aprašinėti... spalvos rožinės, ką jau tokiom spalvom nustebinsi... Tikriausiai pažiūrėsiu lūpų dažų ir skaistalų patelė, nes Givenchy lūpdažių kokybė man labai patinka ir turėti tiek spalvų vienoje vietoje tiktai verta.

Dar įkeliu kreminių šešėlių anonsą:




Naujieji kreminiai šešėliai: satininės, matinės ir su blizgučiais tekstūros
Spalvos:
  • Blanc Satin
  • Beige Mousseline
  • Rose Dentelle
  • Bleu Soie
  • Taupe Velours
  • Kaki Brocart
  • Gris Organza
  • Prune Taffetas
  • Brun Cachemire

Man į akis krito tik viena spalva: antroje eilėje pirmoji (violetinė), visos kitos arba jau egzistuoja (Chanel, Armani arba Lancome kolekcijoje, arba pasirodys ateinančiu pavasariu)

ir galiausiai pasirodė nuotraukos kaip kai kurie produktai atrodo gyvai, manau tai įdomiau, nei žiūrėti paprastas Promo nuotraukas: (nuotrauka iš čia)






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig