2013 m. gruodžio 15 d., sekmadienis

GUERLAIN Météorites Perles Du Paradis - Sparkling Illuminating Powder



Kas turi Instagram programėlę ir pasirašęs į mano naujienas jau matė, kad pas mane praeitą savaitę atkeliavo rožinis stebuklas - Guerlain Meteoritų dėžutė. Šiandien, sekmadienio rytą, aš Jums apie ją plačiau papasakosiu. (daug nuotraukų...)




Gamintojo aprašymas:

Guerlain  Météorites Perles Du Paradis iš pavasario 2013 metų kolekcijos:
Priminsiu kaip atrodė kolekcija:
Apšviesti odą angelišku halogenu, būtent su juo galima palyginti stulbinamą naujų Guerlain meteoritų efektą. Guerlain legendinis perlai šį pavasarį įgauna impulsą ir išleisti  XXL Limited Edition dydio - Guerlain meteoritai Perles Du Paradis. Tai velniško grožio burbuliukai, suteikia veido odai šaltai rožinį ir  pastelinį atspalvių kombinaciją .

Įpakavimas:
kaip visada įspūdingas, kai gauni juodą meteoritų dėžutę, atidarai ir pradedi jausti nepakartojamą jų kvapą... tai tikrai, visas Pasaulis gali palaukti... ;-)



Juoda kartoninė dėžutė, gana didelė, tačiau mano užsidaro labai sunkiai, gal dėl to kad nauja. Primena senesnio leidimo meteoritus, kurie buvo irgi kartoninėse dėžutėse.

Sudėtis:


Spalva:

Meteoritai turi ryškiai šaltą neoninį rožinį atspalvį
susideda iš šešių spalvų burbliukų:
blizgus (su shimeriu) sidabriniai, bet mano dėžutėje jų buvo tik du vnt.


noriu parodyti, kad Guerlain meteoritai labai kietos konsistencijos, nes jie atkeliavo pas mane iš Angliškos parduotuvės, tačiau miltelių beveik nesusidarė (saugiu siuntimu aš nelabai tikiu, nes kartoninė siuntimo dėžutė net buvo šonuose įlenkta). Milteliai šaltos rožinės spalvos.


Svoris:

kiek neįprastai, 53 gr. beveik dvigubai daugiau, nei paprastoje dėžutėje.


Kaina: 43 svarai

English version:
Who have Instagram programm and signed applet to my newsletter already seen that last week came the pink wonder - Guerlain Meteoric box. Today, Sunday morning, I'll tell you more about it. (lots of pictures ...)
To illuminate skin with an angelic halo, Guerlain’s legendary pearls are getting a boost and coming out in an XXL limited edition size - Guerlain Météorites Perles Du Paradis. This devilishly beautifying compact features six skin-toned and pastel shades. The face lights up and shimmers subtly, revitalised and instantly awakened, as if by magic.

Friendly speaking, I have paid my attention to the spring Guerlain Meteorites Perles du Paradis, a pink banner , a large number of meteorites and beautiful packaging stimulates the desire to buy. But they came to me just now, because in the spring I'm still thinking that I do not need them , I have major collections Teint Dore colored bubbles and enough , but last year I realized that all the different meteorites have different shades , glow and glitter, and so also gives a different effect on the face . Maybe as a Christmas mood and sequins greater amount of makeup affects me , but I bought them and have no regrets . Even a limited Nupirkčiau allowed Meteoric old versions , which do not . But today, Guerlain Meteorites Perles on two shows:
They , and the manufacturer promises , neon pink . Effect and color can be seen on the face of great, sequins are not many, but these meteorites can be used as a blusher. Actually , I did not really imagine how this version of meteorites can be used on the entire face , because it seems to me that they still do over pink. Well here's how people like . ;-)
It is like the Guerlain Meteorites Perles Du Paradis has a " wet " pink gloss. Their texture much harder than all of my available meteorites , so I 'm thinking that they need to buy a special brush that is rougher than mine available . Admin , which is the packaging, just a toy , use the meteors him uncomfortable (maybe if sometimes just spread out on the body) .

Well now look at the pictures :

To conclude, I can say that for almost four years, I was indifferent to the meteorite, but now I got sick Meteoric league, maybe just realized what they needed and I see the result and effect on your face. Good day to you Sunday, be beautiful. ;-)


Mano nuomonė:
Aš dar pavasarį atkreipiau dėmesį į Guerlain Météorites Perles Du Paradis, rožinės spalvos reklama, didelis meteoritų kiekis ir gražus įpakavimas skatina norą pirkti. Tačiau atkeliavo jie pas mane tik dabar, nes pavasarį aš dar galvojau, kad man jų nereikia, turiu pagrindinės Kolekcijos Teint Dore spalvos burbuliukus ir užtenka, tačiau paskutinių metų aš supratau, kad visi meteoritai skirtingi, turi skirtingus atspalvius, švytėjimą ir blizgučius, o taip pat suteikia skirtingą efektą veidui. Gal taip Kalėdų nuotaika ir blizgučių didesnis kiekis makiaže mane veikia, bet aš juos nupirkau ir nesigailiu. Dar nupirkčiau Limituoto leido senas Meteoritų versijas, kurių neturiu.  Bet šiandien apie Guerlain Météorites Perles Du Paradis:
Jie, kai ir žada gamintojas, neoninės rožinės spalvos. Efektas ir spalva matosi ant veido puikiai, blizgučių nėra daug, tačiau šituos Meteoritus galima naudoti ir kaip skaistalus (kas mėgsta šaltus rožinius atspalvius). Tiesą sakant, aš nelabai įsivaizduoju, kaip šitą meteoritų versiją galima naudoti ant viso veido, nes man atrodo, kad jie vis gi per rožiniai. Na čia, kaip kas mėgsta. ;-)
Labai patiko, kad Guerlain Météorites Perles Du Paradis turi "šlapia" rožinš blizgesį. Jų tekstūrą žymiai kietesnė, negu visų mano turimų meteoritų, todėl aš galvojų kad jiems reikia nupirkti specialų šepėtuką, kuris būtų šiurkštesnis, negu mano turimi. Pufas, kuris yra įpakavime, tiesiog žaisliukas, naudoti meteoritus su juo nepatogu (gal jeigu kartais tik paskirstyti ant kūno).
Na o dabar žiūrime nuotraukas:








Na ir pabaigai noriu parašyti porą žodžių apie Guerlain Météorites Perles Du Paradis dydį: 
nuotrauka padaryta su kitais Meteoritais, rožinė dėžutė pati didžiausia


o čia specialiai padariau nuotrauka, kad parodyti, kad burbuliukai irgi labai dideli: 
Guerlain Météorites Perles Du Paradis ir Guerlain Crazy Pearls

Apibendrinimui galiu pasakyti, kad beveik keturis metus buvau abejinga meteoritams, bet dabar susirgau Meteoritų lygą, o gal tiesiog supratau kam jie reikalingi ir matau rezultatą ir efektą ant savo veido. Geros Jums sekmadienio dienos, būkite gražios. ;-)




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig