2013 m. gruodžio 23 d., pirmadienis

Guerlain Spring 2014 Makeup Collection – Meteorites Blossom


Šiandien aš noriu pasidalinti su Jumis oficialiomis Guerlain pavasario kolekcijos nuotraukomis. Aš jau seniai rašiau apie visą kolekciją, tačiau oficialių nuotraukų ir kainų dar nebuvo. Aš, kaip meteorių gerbėja, kiekvieną dieną žiūrėjau nuotraukas internete ir laukiau, na kaip gi iš tikrųjų atrodo naujieji meteoritai. Ar pasikeitė, ar ne...



Mano akimis pasikeitė tik dėžutė ir spalvų pavadinimai, o spalvos liko tokios pačios. Dėl jų kokybės spręsti kol kas ankstoka, tačiau sausio 17 d. (būtent tada startuoja naujos kolekcijos pardavimai) galėsime pamatyti, pačiupinėti ir įvertinti.



  • Meteorites Perles

    • #2 Claire
    • #3 Medium
    • #4 Doré
    Meteorites Brush

  • Ecrin 4 Couleurs
    • #503 Les Tendres
    Ecrin 2 Couleurs
    • #9 VIP
    Eyebrow Kit
  • #00 Universal




Rouge Automatique
  • #171 Attrape Coeur
  • #144 Insolence
Gloss D’Enfer
  • #900 Stardust (Limited Edition)
Cils D’Enfer Mascara
  • #3 Mocha
La Laque Couleur
  • 862 Stardust (Limited Edition)




Meteorites Bubble (Creamy Blush) – New
  • #01 Pink Champagne
  • #02 Cherry Soda (Limited Edition)

informacija ir nuotraukos iš čia: ir čia:

SHARE:

2 komentarai

  1. Visi pasiuto rudus tušus leist. Įdomu, ar labai juos perka? Gana šviesūs.

    Man dar tie bubble patinka, bet aš stengiuosi rišti su skaistalais. Jau su turimais galiu išskaistinti daugiabučio laiptinę iki ketvirto aukšto imtinai... :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man irgi įdomiai atrodo šitie burbuliukai (skaistalai0, tikriausiai tai kreminių skaistalų mada, nes jau beveik visi juos išleido. O rudi ir spalvoti tušai manau aplamai nelabai populiarūs, nes visi standartiškai perka juodos spalvos. O dėl spalvos nemanau, kad jis bus labai jau ryškus, vos vos kaip visada, matomas atspalvis ant akių.

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig