2014 m. sausio 10 d., penktadienis

Garnier BB “Miracle Skin Perfector”



Kaip malonu savo pašto dėžutėje iš ryto atrasti vardinį BB kremo mėginuką. Taip jau yra, kad aš savo pažintį su BB kremais pradėjau nuo tikrų Korėjietiškų BB kremų. Garnier BB kremas vienas iš populiariausių Europos gamintojų BB kremų, jį galima rasti bet kokioje parduotuvėje už prieinamą kainą. Aš tiesą sakant, šį kremą bandžiau tik parduotuvėje, todėl man buvo labai įdomu išbandyti jį namų sąlygomis, įvertinti ir palyginti efektą su Korėjietiškais BB kremais.





Gamintojo aprašymas:

GARNIER BB kremas “Miracle Skin Perfector” – paprasta ir veiksminga grožio priemonė, kurios poveikis pasireiškia iš karto! Pagrindinės šio kremo savybės: vienodina odos spalvą, mažina raukšleles ir odos trūkumus, atkuria odos spindesį, 24 val. drėkina bei apsaugo nuo UV spindulių (SPF 15).
Tinkamiausias sausos odos savininkėms, taip pat šaltesniu metų laiku, nes intensyviai drėkina. Taip pat tinka vyresnėms moterims, nes gerai paslepia smulkias raukšleles.
Kaina: 29,99 Lt


Sudėtis:

Konsistencija:



Spalvos pasirinkimas:
Garnier BB “Miracle Skin Perfector” kremas būna light ir medium spalvos (mano light)

English version:
How nice from the morning  to find the BB cream tester in my post box. As it is, I explore their BB cream started from some Korean BB creams. Garnier BB cream is one of themost popular BB creams can be found in any store for an affordable price. Friendly speaking, I tried this cream only in cosmetics store, so I was very curious to try it at home, to evaluate and compare the effect of Korean BB creams.

GARNIER BB Cream Miracle Skin Perfector - a simple and effective beauty tool, which take immediate effect! The main features of this cream: a homogeneous color, reduces wrinkles and blemishes and restores skin glow 24 hours. moisturizes and protects against UV rays (SPF 15).

The preferred dry skin ownership, as well as the cooler months, an intense moisturizing. It is also suitable for older women as well hide fine lines.
I can tell you right away ... did not like it ... Now I explain why:
in particular did not like the composition , I've got used to the long Korean composition of products where full of useful oils and extracts, and this is simply chemistry. Of course , full of unnatural ingredients and there, but more valuable . If we say that the BB Cream is a multifunctional cream ( adjusts the tone of the face and improves the state , I think the composition is to be also different )
I would say over the color yellow, the light version. I could compare with Christian Dior and Guerlain foundantion and 3 of 030 colors . Although the BB cream and adjust the color of the face , I think light skin ownership will be far too yellow and dark.
The cream is very bothersome smell the flowers , even after the work day, I still feel  the smell.
Cover of this cream is very small. Equate facial pores and cracks , but redness and pimples are not obscured completely .
I understand that the cream for normal - dry skin, so I did not fit its properties . On my skin it remained fat , an adhesive layer , as well as leaving the fat stamp of approval on the phone . ( I Do not apply powders specifically to assess precisely the characteristics of BB cream )
In the evening, I found two new pimples , so, I can say that the cream I clogged pores.


In conclusion I would like to write that Garnier BB cream has nothing to do with Korean BB cream , even the most cheapest. Cream only advantage is suitable europinian face color . More pluses I have not noticed .




Mano nuomonė:

Galiu pasakyti iš karto... nepatiko... Aiškinu kodėl:
visų pirma nepatiko sudėtis, aš jau pripratau prie ilgų Korėjietiškos sudėties produktų, kur pilna naudingų aliejų ir ekstraktų, o čia vien chemija. Aišku, nenatūralių komponentų pilna ir ten, tačiau vertingų daugiau. Jeigu mes sakome, kad BB kremas tai daugiafunkcinis veido kremas (koreguoja veido toną ir pagerina būklę, manau sudėtis turi būti irgi kitokia)
Spalva sakyčiau per geltona, kai light versijai. Galėčiau lyginti su Dior ir Guerlain tonaliniais kremais 030 ir 3 spalvos. Nors BB kremas ir prisitaiko prie veido spalvos, manau šviesios odos savininkėms jis bus gerokai per geltonas ir tamsus.
Kremo kvapas labai įkyrus gėlių, net po darbo dienos, aš dar jaučiau tą kvapą.
Maskavimas vidutinis. Sulygina poras ir veido nelygumus, tačiau raudonio ir spuogų visiškai nepaslepia.
Aš suprantu, kad kremas skirtas normaliai-sausai odai, todėl man jo savybės netiko. Ant mano odos jis taip ir liko riebiu, lipniu sluoksniu, taip pat palikdavo riebius antspaudus ant telefono. (aš specialiai netepiau pudros, kad įvertinti būtent BB kremo savybes)
Vakare radau du naujus spuogus, todėl galiu teigti, kad kremas man užkimšo poras.

Apibendrinant noriu parašyti, kad Garnier BB kremas neturi nieko bendro su Korėjietiškais BB kremas, net ir pačiais pigiausiais. Vienintelis kremo privalumas, tai tinkanti europietėms spalva. Daugiau pliusų aš nepastebėjau.

Na ir kaip visada rezultatas ant veido:

veidas be kosmetikos:

veidas su Garnier BB kremu:
matome kad visiškai neužmaskavo paakių zoną ir nosies zonos raudonų kapiliarų


o čia matosi veido trūkumai (spuogų žymės), kurių BB kremas neužmaskavo.





SHARE:

4 komentarai

  1. Anonimiškas2014-01-10 12:36

    Šis BB buvo pirmas mano bandytas BB kremas. Visiškas nesusipratimas mano riebiai odai. Po valandos veidas blizgėjo kaip riebalais pasitepus....

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vat butent! man pradejo blizgeti is karto... fui... gerai, kad ne pirmas, nes po tokiu bandymu, prie BB kremu neprieiciau gyvenime... ;-)

      Panaikinti
  2. Aš irgi tokį mėginuką esu gavusi ir gerai, kad išbandžiau taip, o ne pirkdama pilną pakuotę. Labai nepatiko, nes riebino mano mišrią odą, ji jau po kelių valandų atrodė siaubingai.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vat kiek blogu atsiliepimu, ir zmones vistiek perka... nezinau kodel... gal kam nors ir tinka... ;-)

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig