2014 m. vasario 17 d., pirmadienis

Savaitės anonsas



Planavimas -pats geriausias dalykas gyvenime. Man su planavimu sekasi nelabai, tačiau rašant blogą planavimas yra būtinas. Šį pirmadienio rytą, aš nusprendžiau suplanuoti visą savaitę... tai apie ką rašysiu savo bloge...


O šią savaitę planuoju su Jumis pašnekėti apie Japonišką kaligrafiją ir švedišką Byredo Mink parfumą, pratęsti temą "Ar verta mokėti brangiau"... pagaliau aš pasiruošusi papasakoti apie La Prairie paakių kremo rezultatus. Taip pat parodyti Azijietišką Guerlain meteoritų versiją ir aptarti Japoniškos kosmetikos pliusus ir minusus (gavau SHU UEMURA veido valymui skirtą lengvą aliejų ir matiškumo suteikiantį birią pudrą, nekantrauju išbandyti). Taip pat papasakosiu apie naują Planeta Organica ir Fitness linijos celiulito priemones, pristatysiu Naturos Siberikos naują rankų kremą iš Sibiro linijos ir Agafjos plaukų purškiklį.
O sekmadienį kalbinsime menininkę ir forografę Oksaną Žukovą (ir tuo pačiu, mano geriausia draugė) apie jos kosmetiką, paveikslus ir gyvenimo stilių.

Tokie mano planai savaitei...

Gero ir darbingo pirmadienio...

Aliona
SHARE:

2 komentarai

  1. Anonimiškas2014-02-17 14:46

    Oho, dideli planai. Beja, smagu kad atsirado nauja "rubrika" - interviu. Man visada labai idomu skaityti tokius postus.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tikrai, tikrai, planai grandioziniai... svarbu speti viska padaryti... ;-)

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig