2014 m. kovo 6 d., ketvirtadienis

Green Pharmacy Liquid Silk (serumas plaukų galiukams)


Green Pharmacy plaukų serumas galiukams man labai patiko, todėl aš kaip įmanoma greičiau pasistengiau parašyti apie jį atsiliepimą.  Mano plaukai su juo tiesus, gražus, nesipučia ir nesivelia... bet apie viską iš eilės.





Gamintojo aprašymas:





Serumas pažeistiems plaukų galiukams su Aloe Vera ekstraktu

0% parabenų, SLS, SLES

Labai koncentruotas serumas lygina plaukų galiukus. Apsaugo juos nuo skilinėjimo ir žalingos aplinkos poveikio. Šilką gamina tepti per visą ilgį. Šilkinis serumas sukurtas tam, kad atstatyti pavargusius, pažeistus, dažytus, jautrius plaukus, natūtalus ingridientas, įeinantys į serumo sudėtį suteikia plaukams blizgesio ir plaukai tampa stipresni ir sveikesni. Ryžių ir Camellijos aliejus aktyvuoja ir sustiprina pažeistų plaukų struktūros regeneraciją, o alavijų ekstraktas ir kedrų aliejus drėkina plaukus.

Kaip naudoti: paskirstyti 1 -2 lašus serumo ant galiukų galiuku arba per visą plaukų ilgį. Negalima išskalauti.


Įpakavimas:








Talpa:  30 ml.

Sudėtis:

Cyclopen-tasiloxane, Dimeticonol, Olea Europaea (olive) Fruit Oil, Aloe Barbadensis Extract, Oryza Sativa (Rice) Germ Oil, Camellia Sasanqua (Camellia) Seed Oil, Pinus Sibirica Nut Oil, Parfum, Limonene, Citronellol, Geraniol, Bemzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Faenesol, Amyl Cinnamat.


Konsisitencija:





Kaina: apie 9 lt.


English version:

Green Pharmacy hair serum I liked, so I made ​​an effort as possible to write a review about it. My hair is straight with him, beautiful, and does not get involved  ... but about everything from the begining.

Serum for Brittle ands with Aloe Vera extract


0% parabens, SLS, SLES, artificial colours

Highly concentrated serum smoothens hair ends. Protects them from splitting and damage. Produces a silky effect over the entire length. Designed for fine, delicate, brittle and sensitive hair as well as tired hair after styling treatments. Delicate consistency is not a burden for a hair but strengthens it, while natural ingredients give a shiny and healthy look. Rice and camellia oil support the regeneration of the damaged structure, whereas Aloe Vera extract and cedar oil moisturize your hair.

How to use: spread 1 -2 drops of the serum on tips of dry or moistened hair. Do not rinse.


I can say that I did not expect such an effect ... I had Kerastase L'Oreal and oil Myhic oil, but the serum for a ludicrously low price (compared with Kerastase) I liked much more. My bleached hair is prone to popcorn and curl, I always straighten them and cut oil use to complete (the hair shine, it still straighter and tips would be nice). Green Pharmacy serum justified my expectations, my hair with it much straighter, and such be during all day. I use it on the hair (my hair is dry) cut up (some already dry hair and blow-dry). Yesterday I did not have time to straighten hair and apply the serum when hair was still wet, they dried up and comfort straight. Miracle. Serum my hair greasy, his consistency of liquid, smelling almost feel.

Mano nuomonė:


Galiu pasakyti, kad tokio efekto aš nesitikėjau... Turėjau Kerastase aliejų ir L'Oreal Myhic oil, bet serumas už juokingą kainą (palyginus su Kerastase) man patiko žymiai labiau. Mano balinti plaukai linkę pustis ir garbanotis, aš visada juos tiesinu ir šukuosenos užbaigimui naudoju aliejų (kad plaukai blizgėtų, būtų dar tiesesni ir galiukai būtų gražus). Green Pharmacy serumas pateisina mano visus lūkesčius, su juo mano plaukai žymiai tiesesni, tokiais ir išsilieka visą dieną. Aš jį naudoju ant visų plaukų (mano plaukai sausi) šukuosenos užbaigimui (kai plaukai jau sausi ir išdžiovinti). Vakar neturėjau laiko tiesinti plaukų ir užtepiau serumą kai plaukai buvo dar šlapi, jie išdžiuvo ir pato tiesiais. Stebuklas. Serumas mano plaukų neriebina, jo konsistencija skysta, kvapo beveik nesijaučia.



SHARE:

2 komentarai

  1. Laba, kur isigijot Green Pharmacy Liquid Silk (serumas plaukų galiukams) ? Ziurejau keliose parduotuvese, bet neradau. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveiki, pirkau Elevitos parduotuveje Vilkpedės bazėje. ;-)

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig