2014 m. kovo 24 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai...



Kaip visada darbingus pirmadienius pradedame nuo protingų minčių ir savaitės planų... Iš pradžių noriu pasidžiaugti, kad mano blogo peržiūros jau viršija 70.000, tai labai didelis stimulas man ir puikus mano darbo įvertinimas. Ačiū Jums labai... 


Šią savaitę bloge:




Apžiūrėsime Chanel Les Beiges naujas vasaros pudras:


Aptarsime Giorgio Armani naujus kreminius skystus skaistalus - fliuidus:


Taip pat jūsų laukia tokie straipsniai:

NYX  Butter gloss


Urban Decay Flushed

Atsiliepimai apie Banka Agafjos plaukų ir kūno priežiūros priemones:

Kūno šveitiklis


Plaukų šampūnas ir balzamas skatinantys plaukų augimą







Nauji pirkiniai:

Pirmadienį pasinaudojau ypatinga http://www.feelunique.com/ nuolaida, man pasisekė, nes buvau vieną iš pirmųjų ir mačiau visus vertingus produktus, kuriuos išpirko labai greitai.

Bet vis dėl to spėjau nupirkti:


ghd natural bristle radial brush size 4 (55mm barrel)




ghd oval dressing brush


GUERLAIN Maxi Lash Mascara 8.5ml




Douglas parduotuvėje pirkau NYX kosmetiką...




Gražios, saulėtos, darbingos savaitės...

-Aliona-



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig