2014 m. balandžio 17 d., ketvirtadienis

Banka Agafji šampūnas - antpilas (Juodoji pirtis)



Tiesiog negaliu tylėti dar apie vieną stebuklingą Bankos Afafjos produktą: Juodoji pirtis šampūnas-antpilas. Aš bandau labai daug įvairių produktų ir priemonių plaukams, ir galiu teigti, kad Agafjos produktai ne tik geri, bet ir skatina plaukų augimą, o pats svarbiausias dalykas- kaina juokinga. Taip, aš suprantu, kad geras produktas negali pigiai kainuoti, bet patikėkite manim, mano vonioje yra labai daug brangių plaukų priežiūros priemonių, kurių kokybė žymiai blogesnė arba efektas nuo jų toks pat, kaip ir nuo Agafjos produktų... tai kam mokėti brangiau?... 



Gamintojo aprašymas:



100% natūralūs ingredientai
Banka Agafji šampūnas-antpilas maitina plaukus. Sudėtyje esantis jonažolės ekstraktas praturtintas biologiškai aktyviomis medžiagomis, maitina plaukų svogūnėlius. Kalnų šalavijo ekstraktas stimuliuoja kraujotaką, stiprina plaukų šaknis, saugo nuo pleiskanų atsiradimo.  Barkūno ir vingiorykštės ekstraktai saugo plaukus nuo neigiamo aplinkos poveikio. Juodojo alksnio kankorėžių ekstraktas ramina galvos odą. Gervuogės lapų ekstraktas prisotina trūkstamomis maitinamosiomis medžiagomis. Kadagio aliejus suteikia elastingumą. Varnalėšų šaknies aliejus ir Amūro liepos žiedų ekstraktas maitina, tonizuoja ir drėkina galvos odą.
Naudojimas: paskirstykite šampūną ant drėgnų plaukų, trinkite iki putų susidarymo, nuplaukite vandeniu.
Talpa - 350 ml.
Gamintojas - Pervoje Reshenie.
Sudėtis:  Aqua, Sodium Coco-Sulfate,  Lauryl Glycerin, Coco-Glucoside (and) Glyceryl Oleate, Arctium Lappa Root Oil, Hypericum Biflorus Extract, Salvia Officinalis Oil, Melilotus  Officinalis Extract, Alnus Glutinosa Extract, Rubus Villosus (Blackberry) Leaf Extract, Spiraea Ulmaria Extract, Organic Juniperus Communis Fruit Oil, Tilia Cordata Flower Extract, Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Benzyl Alcohol, Citric Acid, Caramel.

Įpakavimas:


Konsisitencija:



Mano nuomonė:

Dar vienas nuostabus šampūnas. Naudojant šį šampūną mano plaukai tampa tiesūs (kas man yra svarbiausia), nes aš ieškojau tokio šampūno, su kuriuo aš galėčiau užmiršti apie tiesinimo žnyples. Mano plaukai pažeisti balinimu ir dažymo procedūromis, todėl labai pučiasi, be žnyplių tiesinimui aš negalėjau gyventi... Dabar aš užmiršau, kada paskutinį kartą tiesinau plaukus. Užtenka tik išdžiovinti su apvaliu šepečiu ir viskas.
Šampūnas tirštos konsisitencijos, žolelių kvapo. Gamintojas rašo, kad skatina plaukų augimą ir padeda kovoti su pleiskanomis. Dėl plaukų augimo ir slinkimo: anksčiau, pavasarį aš visada geriau vitaminus, nes žiauriai slinkdavo plaukai. Dabar apie šitą problemą ir vitaminus aš jau užmiršau, o plaukus tenka dažyti kas 3 savaites, vietoje 5 kaip anksčiau. Todėl galiu pasakyti, šitie produktai veikia. Tik reikia duoti jiems daugiau laiko, vizualus efektas matosi iš karto, o kaupiamasis po ilgesnio naudojimo laiko.
SHARE:

2 komentarai

  1. Kur rasti tokį? Parduotuvėse nėra lb didelis Agafjos pasirinkymas...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveiki, tada tik Elevitos parduotuvėse... jie turi ir internetinė parduotuvė, man atrodo ir siunčia. ;-)

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig