2014 m. balandžio 2 d., trečiadienis

Giorgio Armani Maestro Mediterranea Summer 2014 Makeup Collection



Šnekant apie vasaros kolekcijas, neįmanoma nepaminėti Giorgio Armani ir jų naujų skaistalų ir bronzantų... Prisimenu, kai prieš gerus metus buvo kreminių skaistalų ir šešėlių bumas, dabar artėja serumo konsisitencijos skaistalų ir veido fliuidų bumas... Žiūrime, ką siūlo Armani šiai vasarai...






Giorgio Armani Maestro Fusion Blush

Spalvų pasirinkimas:

  • 300
  • 400
  • 500

Giorgio Armani Maestro Liquid Summer Bronzer


Galiu pasakyti, kad net man įdomu išbandyti tokią naujieną. Reikia tikėtis, kad mūsų Kristianoje Viliuje šie produktai bus pristatyti... na o kol kas žiūrime kaip jie atrodo realybėje....




SHARE:

7 komentarai

  1. Tikrai kad baisiai pabandyti būtų įdomu! Kuo jau čia tie skysti pigmentai taip jau geriau... :D Riebiai odai gal geriau? Ne taip nubėga?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žinok nežinau, dar nebandžiau, vakar vakare buvau Kristianoje, bet ten aišku nėra... jeigu ir nebus, užsakysiu iš www.ebay.com, baisiai jau įdomu išbandyti...

      Panaikinti
  2. Jau yra!

    Šiandien Kaune Akropoly atidarė Armani stendą, tai nukūriau, išmėginau tušą kažkokį storinantį (nubyrėjo biskutuką), nes garsusis Eyes to Kill tai man ne itin - nubėga rupūžė :) Ir va, yra tų pigmentų. Vieną išmėginau ir po teisybei nežinau, ar jis man labai patiko ir kame ten jo esmė. Pirštais tepi, na ir užsitepa, ką aš žinau, lygiai kaip ir kiti pirštais tepami, pvz. kreminiai skaistalai. Man atrodo, čia bus visa esmė - riebiaodėms, kurioms visi kreminiai reikalai kemša poras. Man kadangi tai neaktualu, tai pasikasiau pakaušį ir tiek.

    Konsultantė tik labai gyrė jų krempudras. Kažin, kaip tenai yr. Labai noriu išmėginti chanel cc, bet kad jo nėr, sako, visi grobia kaip išprotėję, nespėja gamint - va tai tau. Gal, sakau, dėdė Armanis pgamino ką geriau, o niekas nežino... :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip, taip... mačiau naujienose...

      Kreminės pudros irgi girdėjau geros, bet maskavimas minimalus, todėl mano kosmetinėje jų nėra. O apie Chanel CC kremą nieko negordėjau... kas čia per stebuklas, kurio visi nori?

      Panaikinti
    2. O aš ką žinau? Azijietiškos kosmetikos fanės prabilo, kad tipo pamėgini ir nualpsti iš grožio... Tai ir aš noriu nualpti nuo grožio, bet niekur jų nerandu :D

      O apie Armani girdėjau, kad tipo gerai maskuoja, pas ką problemos su pigmentu, bet blogai maskuoja, pas ką problemos su odos faktūra. Pas mane faktūrai nieko nesidaro, tai gal, sakau, pabandyt???

      Kita vertus, gal imt Missha čiobojangą, kurį visi ima, ir tiek :D

      Panaikinti
    3. Pažiūrėjau aš atsiliepimus, nieko gero aš ten nematau...tiesiog veido atspalvį lygina, maskavimas irgi ne labai... nežinau, reikėtų pabandyti... o ebay.com mėginukų nėra?
      Armani paprašyk kad įpiltų pabandymui... tikrai įpils...
      O Missha Cho Bo Yang man nepatinka, taip, maskavimas superinis, bet oda blizga pas mane iš karto, ne viena pudra nepadeda, tavo oda susa, tai gal ir nieko... bet ar tau reikia vasarai tokio maskavimo?

      Panaikinti
    4. Man maskavimas niekad nekenkia :D Pirksiu :D Ypač vasarą, vis kur nors koks pigmentas išlenda... Nors realiai tom krempudrom galiu sienas dažyt... :D

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig