2014 m. balandžio 3 d., ketvirtadienis

Lūpų dažai Rouge Dior 999


Šiandien aš labai norėjau įkelti Jūms postą su atsiliepimu apie Dior Rouge lūpų dažus, palyginimui su Burberry Velvet. Aš parašiau, kad Burberry geresni, o atsiliepimo apie Dior Rouge lūpų dažus mano bloge dar nebuvo, tiesiog šitas postas taip ir liko juodraščiuose... Bet jo laikas atėjo... šiandien skaitome apie Rouge Dior 999...





Gamintojo aprašymas:



Rouge Dior
Lūpų dažai
Vienu naujųjų lūpų dažų „Rouge Dior“ potėpiu galite pakeisti savo išvaizdą: tarsi atnaujinti pabodusį apdarą, pagyvinti stilių, sukurti rafinuotą įvaizdį.
Stilingiausia šį rudens sezoną – tai džinsai, aukštakulniai ir lūpų dažai „Rouge Dior“. Naujieji „Rouge Dior“ atspalviai yra šiuolaikiški, subtilūs ir rafinuoti, bematant sukuriantys reikiamą įvaizdį. Akimirksniu atpažįstami, kaip ir populiarioji „Miss Dior“ rankinė, paliekantys prabangos ir elegancijos įspūdį. Tai nepakeičiamas grožio aksesuaras visoms šiuolaikiškoms moterims.
Dabar „Rouge Dior“ galite rinktis iš 21 nuostabaus, meistriškai subalansuoto atspalvio.

Spalvos:


Įpakavimas:



Kaina: 129 lt

Mano spalva: 999..




Rezultatas:



Su makiažu:



English version:
Today I wanted to load the post  about Rouge Dior lipstick, I already have wright that  Burberry Velvet lipstick is more better than Rouge Dior. Post about Dior Rouge lipstick my blog did not exist just this post remained in drafts ... But the time has come ... today we read about Rouge Dior 999 ...

Every woman has her signature colour, her attitude... Rouge Dior is available in 24 timeless shades that are just right, perfectly balanced. Luminous shades that are the result of Tyen's incomparable colour expertise.

For perfect colour, it first takes perfect lips. The Rouge Dior voluptuous care formula, enriched with marine crista, smoothes and reshapes the lips, maximizing the expression of each nuance.

The new Rouge DIOR sets the tone as a beauty and style accessory. 

The couture lip colour that is all it takes to change everything, to make you look stunning. Like a DIOR bag, it leaves the mark of ultimate, timeless elegance and tops off the silhouette.

A good-luck charm, definitely DIOR.

3.5g
You probably already guessed that my favorite lip color became bright red . In the past, I even did not look at wrong, I was afraid to look at the side of the red lipstick , but now I realized that these colors for me , take me out , and still like it ... ;-) So here's something to add Actually ... I think the red lipstick choice is individual and human self-expression .
Talking about Rouge Dior 999 I can tell you if I would write a review before trying to Burberry lipstick, I write that they are perfect . Creamy , soft, semi- matte texture on the lips takes great, but requires a lip pencil . The most important thing , do not leave marks on the teeth and does not dry the lips .... beautiful and varied colors , blue packaging . Now, I realize that Burberry Lipstick improved their texture more creamy , beautiful lips and covers more feeds them .

In conclusion I want to say ... YES to Burberry lipstick ... even though they cost quite expensive , I bought yesterday www.ebay.com complete packaging ( not mini) for $ 40 + $ 5 shipping . But they're worth the price.


Next week I will try to write about Guerlain Guerlain Rouge G lipstick .  I had two colors ( red and bordo ) I gave it to my mom, because I do not like them. 


Mano nuomonė:

Jus jau tikriausiai supratote, kad mano mėgstamiausia lūpų spalva  tapo ryškiai raudona. Anksčiau, aš net nežiūrėjau, ne ne taip, bijojau žiūrėti į raudonų lūpų dažų pusę, bet dabar aš supratau, kad tokie atspalviai man tinka,  atkreipia į mane dėmesį, o dar ir patinka... ;-) na ir ką čia dar pridurti... Tiesą sakant, aš manau raudono lūpdažio pasirinkimas, tai individualūs ir žmogaus saviraiškos dalis. 
Šnekant apie Rouge Dior 999 galiu pasakyti, jeigu aš rašyčiau atsiliepimą prieš bandant Burberry lūpų dažus, aš parašyčiau kad jie stebuklingi. Kreminė, švelni pusiau matinė tekstūrą, laikosi ant lūpų puikiai, tačiau reikalauja lūpų pieštuko. Pats svarbiausias dalykas, nepalieka žymių ant dantų ir nedžiovina lūpų.... gražios ir įvairios spalvos, mėlynas įpakavimas. Dabar aš suprantu, kad Burberry lūpų dažai geresni, jų konsistencija labiau kreminė, gražiau padengia lūpas ir labiau juos maitina. 

Apibendrinant noriu pasakyti... TAIP Burberry Lūpų dažams... nors jie kainuoja pakankamai brangiai, aš vakar pirkau www.ebay.com pilną įpakavimą (ne mini) už 40$ + pristatymas 5$. Bet jie verti tokios kainos.

Kitą savaitę aš pasistengsiu parašyti apie Guerlain Rouge G Guerlain lūpų dažus. Man jie netiko ir aš abi spalvas (raudona ir bodro) atidaviau mamai, būtinai padarysiu nuotraukas.




SHARE:

2 komentarai

  1. Anonimiškas2014-04-03 15:28

    O aš jau kokius metus įsimylėusi raudonus lūpų dažus. Ilgos, tankios ir labai juodos balkstienos + ryškios lūpos man tobulas derinys.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš tik dar bandau rėrinti raudonas lūpų spalvas prie savo veido, nors juodas akių pavedimas prie raudonų lūpų būtinas... ;-)

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig