2014 m. gegužės 22 d., ketvirtadienis

Lancome Bridal Color Collection for Summer 2014 - Kolekcija skirta nuotakoms

Lancome nauja papildoma vasaros kolekcija skirta nuotakoms... pastelinės spalvos, neryškūs lūpų dažai ir blizgesiai... šviesios spalvos lakai... Įdomu? man irgi pasidarė įdomu, kaip turėtų atrodyti nuotakos makiažas....





Lancome Bridal Color Summer 2014 Collection

Color Design Eye Brightening All-In-One 5 Shadow & Liner Palette – $50.00 -šešėlių paletės

Spalvos:

  • 110 Kiss The Bride

  • 208 Showered in Lace

  • 601 Evening I Do

Aquatique Waterproof EyeColour Base – $26.00 -akių šešėlių pagrindas/bazė

Spalvos:

  • 01 Beige Ivoire

  • 02 Beige Porcelaine

  • 03 Nude

  • 05 Noisette

  • 06 Sienne

Blush Subtil Palette – $42.00 - skaistalų paletė



  • Menage a Trois Kissed

Artliner 24H Bold Color Precision EyeLiner – $30.50 -akių pavedimas

  • 01 Black Diamond

Définicils Waterproof High Definition Mascara – $27.50- blakstienų tušas

Spalvos:
  • Black
  • Brown

Le Lipstique LipColouring Stick with Brush – $25.00 -lūpų pieštukas

  • Clair

Lip Lover Dewy Color Lip Perfector – $23.00 -lūpų blizgesiai

Spalvos:

  • 332 Beige Adage
  • 336 Orange Manege
  • 357 Bouquet Final

Vernis in Love – $15.00 - nagų lakai

Spalvos:

  • 541 Nouveau Gold
  • 523 Touche de Bleu
  • 337 Rose Vintage

O ką čia pridurti? Jeigu trumpai: labai gražiai, subtiliai, skoningai.... Patiko šešėlių spalvos, bet įdomu kaip Lancome šešėlių kokybė? Jeigu kas nors bandėte, pasidalinkite komentaruose savo nuomone...
Dėl lakų spalvos... nežinau... man labiau patinka Prancūziškas manikiūras, tačiau manau tai skonio reikalas. šnekant apie blizgesius, galiu pasakyti, kad Lip Lover blizgesiai nuostabios kokybės, savo bloge aš jau rašiau atsiliepimą apie vieną iš jų...

Nuotraukos ir informacija:
http://www.chicprofile.com/2014/05/lancome-bridal-color-collection-for-summer-2014.html#more-91342
SHARE:

2 komentarai

  1. Anonimiškas2014-05-22 09:56

    Tiesiog nuostabios spalvos! Bet as esu saliska siuo klausimu, nes tai mano mylimiausias brendas id didziuju kosmetikos galintoju. Is sios kolekcijos tik nagu lakai netiktu, nes labiau megstu spalvas be shimerio. Seselius naudojau, bet ne paletes. Kokybes man uzteko, nes naudojau sviesias spalvas ir su baze. Lancome seseliai man patinka labiau, nei Dior. Chanel nebandziau, tai negaliu palyginti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Reikės parduotuvėje pabandyti... o lancome lagų lakų kokybė man patinka, tik lako buteliukas labai jau mažas, o kaina tokia kaip Chanel'io... nelabai apsimoka... ;-)

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig