2014 m. gegužės 26 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai



Labas rytas, mano mielieji skaitytojai... Dar vienas pirmadienis, iki vasaros liko vos savaitė. Oras nuostabus, šiltas ir šveičia saulė... rašyti blogą tampa vis sunkiau... ;-) kiekvieną kartą mintyse sprendžiu dilemą: pailsėti, prie ežero ar blogas... tačiau kiekvieną dieną stengiuosi pradžiuginti Jus savo straipsniais...




Mano svajonė - blogą rašyti taip:

Tačiau kol kas apie atostogas yra laiko pasvajoti... ir kibti į darbus...
Šią savaitę aš noriu pabaigti visus neparašytus, nedarašytus postus... ir papasakoti apie viską, akie ką dar nespėjau arba pritrūko laiko... juk mėnesio pabaiga... ir reikia pabaigti pradėtus darbus:

Todėl šią savaitę bloge:

iš praeitos savaitės du neparašyti straipsniai:

Vichy Idealia life serumas


Coup d'Eclat veido kremas nuo pirmųjų raukšlių



dar vienas straipsnis iš archyvo:

Chanel Gold Fever - žiūrėdama Chanel filmuką apie penkias pagrindines spalvas, prisiminiau apie jį...



Taip pat planuoju papasakoti apie Ambroozija Zuii žalios spalvos pieštuką akims:


ir apie Banka Agafjos veido kaukę...




Kaip visada mėnesio pabaigoje aptarsime pasibaigusius produktus:





Nauji Pirkiniai:

Dar vienas  Michael Kors laikrodis, tik dabar baltos spalvos:


[Holika Holika] Aloe 99% Soothing Gel

Deginimosi sezonas atidarytas... ta2iau mano Aloe gelis iš Nature Republic eina į pabaigą... Šį kartą aš ieškojau kūno gelio, kur alijošiaus kiekis būtų didesnis... bet kokiu atveju, manau 99% geriau, nei 92%.

Pabandymui Givenchy produktai:

Givenchy Teint Couture kreminė pudra
Givenchy Noir Couture blakstienų tušas




Gauta dovana:

L'oreal kūno kremas Sublime body



Ir galiausiai spalvoti akių lęšiai:


Spalva Cool Green

Vieninteliai lęšiai, kurie mano tamsiai rudas akis paverčia žaliais... Nuotraukas įkelsiu greita... ;-)

Geros savaitės ir smagios nuotaikos...

-Aliona-

SHARE:

2 komentarai

  1. Anonimiškas2014-05-26 12:03

    Mano akys naturaliai labai zalios. Daugelis mano, kad nesioju zalius lesius. O visada svajojau turet rudas akis :) cia kaip su plaukais - jei turi tiesius, nori garbanotu :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O aš mėgstu permainas... šiandien rudos, rytoj žalios... poryt violetinės... ;-)))) žalias akis paprasčiau pakeisti į rudas, negu tamsiai rudas į žalius... ;-)

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig