2014 m. birželio 12 d., ketvirtadienis

Ambroozija Plaukų galiukų aliejus „RAGAINĖ“ pažeistiems plaukams


Su Ambroozijos gaminamais veido priežiūros produktais mes jau susipažinome, galiu pasakyti, kad jie tapo mano kosmetinės dalimi, apie jų teigiamus poveikius mano veido odai, aš jau šnekėjau savo kituose aprašymuose ir dar galiu šnekėti ir pasakoti valandų valandas. Tačiau šiandien aš noriu pristatyti natūralius Amboozijos gaminamus plaukų priežiūros produktus. Pradėsime nuo plaukų galiukų aliejaus „RAGAINĖ“ pažeistiems plaukams ....





Gamintojo aprašymas:


RAGAINĖ - senovės Lietuvių mitologijoje – pirmapradės gaivališkos gamtos deivė, išmananti gamtos paslaptis, žolininkystę, kerus, gydymą.
Paskirtis: Aliejų mišinys turi kaupiamąjį poveikį, ypač tinka dažytiems, nualintiems, išsausėjusiems, gyvybingumą praradusiems plaukams. Maitina ir stiprina plaukus, suteikia jiems elastingumo, apsaugo nuo skilinėjimo. Plaukai tampa stiprūs, elastingi ir sveiki.

Naudojimo ritualas: Prieš naudojimą suplakti, labai nedidelį aliejaus kiekį užtepti ant drėgnų, ką tik ištrinktų plaukų galiukų ir leisti išdžiūti. Galima naudoti ir kaip kaukę plaukams - įtrinti plaukų šaknis, laikyti per naktį, ryte ištrinkti įprastu šampūnu.
Galioja 6 mėnesius nuo atidarymo datos, 
Tūris 20 ml, 
Kaina 25 Lt,
 Laikymo sąlygos-kambario temperatūroje
Kur pirkti: www.ambroozija.lt
INCI: Prunus amygdalus dulcis,��Oenothera biennis,Oleum Corylus avellana, Citrus aurantium, Salvia sclarea l., Vetiveria zizanoides.
SUDĖTIS: Nerafinuoti šalto spaudimo��migdolų, nakvišų,�lazdyno riešutų, natūralūs eteriniai apelsinų, muskatinių šalavijų, vetiverijų aliejai.

Įpakavimas:



Konsisitencija:

Rezultatas:


Mano nuomonė:

Mes visi pripratome (bent jau aš, tai tikrai) prie silikoninių produktų. Jie suteikia plaukams vizualų efektą, pagražina ir suteikia blizgesio, tačiau jokio teigiamo ir ilgalaikio poveikio iš jų tikėtis neverta, nes vertingi aliejai jų sudėtyje užima vos ne paskutinę vietą. 
Naudojant natūralius Amboozijos produktus veidui, aš pastebėjau teigiamą poveikį ir pagalvojau, kodėl ne... Mano silpniems, šviesiems ir pažeistiems plaukams reikia skubios pagalbos. Aš puikiai suvokiu, kad plaukų galiukams gali padėti tik žirklės, tačiau kaip užauginti ilgus plaukus, kurie būtų sveiki ir gražūs, jeigu juos reikia pastoviai dažyti ir balinti?....
Atsakymas: Plaukų galiukų aliejus „RAGAINĖ“ pažeistiems plaukams 
Aš naudojau aliejų kaip kaukę, įtrindavau vakare į plaukų šaknis ir ėjau miegoti. Procedūrą kartodavau du kartus į savaitę... rezultatas nuotraukose... Čia lygiai 14 diena po plaukų dažymo. Matosi kaip ataugo mano plaukai. 
Plaukų galiukų aliejaus „RAGAINĖ“ pažeistiems plaukams konsisitencija skystoka, nuotraukose aliejus taip ir norėjo pabėgti nuo delno. Kvapas nuostabus, tai buvo savotiška vakarinė aromaterapija, jausdavau šalavijo ir vetiverio kvapus. Nusiplauna irgi labai greitai ir be ypatingų pastangų. Plaukai minkštesni ir sveikesni, plius auga žymiai greičiau. Taip pat noriu paminėti, aliejus naudojasi labai taupiai, reikia labai nedaug aliejaus kad užtepti ant plaukų šaknų... pas mane dar liko daugiau nei pusė buteliuko, todėl eksperemetas tęsiasi...
SHARE:

3 komentarai

  1. Oho, tikrai greitai plaukai auga :) Sudomino mane šis aliejus, reikės prie progos įsigyti. O kaip galiukų priemonės nenaudoji? Įdomu ar tam tinkamas.
    Mano naujausias įrašas apie Chloe kvepalus čia http://whatisalwaysbeautiful.blogspot.com/2014/06/chloe-eau-de-parfum-chloe.html

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ir galiukams tinkamas, bet aš dar kaitalioju jį su silikoniniais... plaukai taip greitai atprasti negali... tokio kaip silikoniai aliejai jis efekto neturi... ;-) bet kaip plaukų kaukė nuostabus..
      apie kvepalus labai mėgstu skaityti... bet rašoji apie juos labai sunku... ;-)
      Ačiū... ;-)

      Panaikinti
    2. Pritariu, rašyti sunku, nes kvapai sunkiai apibūdinami :)

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig