2014 m. birželio 5 d., ketvirtadienis

Dior 5 Couleurs Palettes for Fall 2014 - Naujų šešėlių kolekcija


Noriu pasidalinti informacija apie naujas Dior šešėlių paletes.. Tai, jau tikrai, net iš spalvų ir tekstūros matosi, Peter Philips'o darbas... todėl noriu skirti jiems daugiau savo dėmesio..


Jau nuo rugpjūčio mėnesio JAV, pas mus nežinia kada... tačiau kada nors tikrai bus... ;-)

Dior 5 Couleurs Eyeshadow Palette – New

Spalvos:

  • #096
  • #156
  • #166
  • #276
  • #456
  • #566
  • #646
  • #656
  • #676
  • #796
  • #846
  • #876
Informacija ir nuotraukos:

http://www.chicprofile.com/2014/06/dior-5-couleurs-palettes-for-fall-2014.html

Kaip Jums? Man atrodo, kad tai genialu... išsaugoti Dior šešėlių tradicijas, tačiau padaryti ryškios spalvos satininės (keturi atspalviai) ir matinės (vidurinė spalva) konsistencijos šešėlius... Iš seniai, turiu viena Dior šešėlių patelę, tačiau vieną variantą iš naujos serijos pabandymams būtinai išsirinksiu...


SHARE:

17 komentarų

  1. Paletės atrodo gražiai, puiki mintis vieną spalvą padaryti matinę. Lauksim daugiau nuotraukų! Ir įdomu ar pati tekstūra pasikeis.
    O aš siūlau pasiskaityti mano naują įrašą :)
    http://whatisalwaysbeautiful.blogspot.com/2014/06/purskiama-plauku-kauke-atradimas.html

    AtsakytiPanaikinti
  2. O čia kaip suprantu jau naujais šešėliais dažytos akys. Jei bus tokia gera pigmentacija, tada super :)
    http://madewithmakeup.co.uk/image/79903566265
    http://www.chicprofile.com/2014/03/dior-fall-winter-2014-makeup-collection-teaser.html
    http://en.vogue.fr/uploads/images/thumbs/201409/66/en_backstage_du_d__fil___christian_dior_automne_hiver_2014_2015_9979_north_990x.jpg

    AtsakytiPanaikinti
  3. Anonimiškas2014-06-05 13:08

    Esu turėjusi Dior šešėlių testerinę pakuotę (prieš kokius 4 metus), nu bet man jie kažkodėl visai nepatiko. Per maža spalvų pigmentacija ir be šešėlių bazės visai nesilaikė. Kažkaip po to Dior šešėliai manę neviliojo. Bet va dabar net pažiūrėjus jie žymiai kokybiškesni atrodo.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Reikia bandyti... per kuturius metus labai daug kas pasikeitę. Šiuo metu Dior šešėliai vieni iš geriausių, tačiau aš vistiek įpratusi pirkti Chanel... ir viskas... bet šį kartą bandysiu... pažadu... ;-))))

      Panaikinti
  4. Aš šituos Dioro šešėlius dievinu, penkių spalvų. Turiu jų 3 dėžutes ir nuolat valdausi, nes jei nesivaldyčiau, tai prisipirkčiau belekiek ir paskui nžn ką daryčiau, sienas dažyčiau? :D Man jie laikosi puikiai, dengia puikiai ir viską daro puikiai. Gal jie seniau buvo prasti, o dabar pagerėjo?

    Kas mane erzina, tai reikalas, kad tų šešėlių dėžutės vienodos. Tai kol randu, kurių ieškojau, reikia atidaryt visas, ir ta, kurios reikia, paprastai būna trečia :D Iš esmės tai priežastis, dėl ko neturiu jų daugiau, bet dabar man širdies permušimai prasidėjo, ir nežinau, kaip čia bus :D

    Filipsą irgi dievinu, manau, kad jis genialus dieds. Kad jau jis išėjo iš Chanel, tai ir aš iš ten einu, ir pirksiu ten tik akių pieštukus :D O kurių iš šitųjų norėsiu, tai atvirai pasakius, nežinau, net pasimečiau. Pirmi iš kairės ir patys apatiniai galingai atrodo... Bet jaučiu, reikia pasiūlomųjų makiažų sulaukt. Tada kažkiek aiškiau pasidaro, ką su tais šešėliais daryt :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš mačiau pas vieną blogerę Anglijoje padaryta taip: ant šešėlių dėžutės mažas pavadinimas spalvos (atspauzdinta ant printerio ir užklijuota su lipnia juosta) atrodo labai gražiai ir matosi kur kokie šešėliai. Aš taip dar nepadariau, tačiau padaryti reikia, nes Chanel aplamai visos dėžutės vienodos: skaistalų, šešėlių... todėl kai kažkuo ieškai... ;-) o dėl Dior, patiko spalvos... aplamai rudens kolekcijos šį sezoną labai pavyko.. ir Chanel, ir Dior, ir YSL... labai gražios... laukiame dar Guerlain naujienų...

      Panaikinti
    2. Laukiam. Mano vertinimas būtų nevienareikšmiškas. Guerlainas aplamai kiaulė, paskutiniu metu buvo nurungęs Diorą ir išsimušęs į pirmąsias gretas, man regis. Žiemą sužavėjo abu, p pavasarį Guerlainas pakrovė Diorui žymia persvara. Pavasarį - kur Guerlaino meteoritai su pribombasais, o kur Dioro kreidelės, kurias neaišku kur dėti??? Bet dabar visaip gali būti, gal Dioras išsiverš, nes labai pasistengė. Vasara, bronzeriai - tai jau kaip ir Guerlaino sritis, o čia jablynkšt Dioras su violetiniais rožiniais tušais ir laineriais! Pirkt gal nebūtinai, nes bent jau man dar kol kas vis neaišku, ką su jais daryti, tais ružavais tušais, betgi pliusas tai jiems riebus, ką? :D

      Chanelis nervingai rūko kampe.

      YSL, dovanokit, bet aš neturiu kada į jį pažiūrėt. Kažką jis ten veikia, bet negaliu nusisukt nuo Guerlaino su Dioru :D

      Panaikinti
    3. Dior bronzantai šios vasaros labai gražūs... tiesiog gal nematei:
      http://imabeautygeek.com/2014/05/01/dior-summer-2014-makeup-transat-edition/#axzz33r5EI9EQ

      o limited edition dior summer 2014: cannage edition cheeks skaistalai irgi Oho ho..
      http://www.colormeloud.com/2014/04/dior-my-lady-glowing-colour-blush.html
      http://cafemakeup.com/2014/06/01/dior-lady-glowing-blush-palettes-002-pink-003-coral/

      Chanel šį karta nelabai pasistengė... man net nėra noro pirkti nei vieno Chanel lako, o čia jau tikrai geras įvertinimas.. ;-)
      YSL prasimuša į lyderius, man labai įdomios jų kolekcijos, neįprasti produktai ir gera kokybė.

      Panaikinti
    4. Sakai? Tada metam chanelį iš konkurso ir pamėginam YSL. O kas ten gero? Nes spalvos tai ką aš žinau - kaip spalvos. Kita vertus, neįsigilinus visur spalvos kaip spalvos, guerlaino irgi spalvos kaip spalvos, o kai meilė paima, tai supranti, kad jos - ohoho! :D Įsikabinus dabar tą pavasarinę paletę naudoju, ir dar guerlaino žieminę netgi, ir man labai gerai :D

      Dioro transatlantinę mačiau, ir netgi papirkau lūpdažį, kuris, kaip jau SM rašiau, ne kažkuom nuo grege skiriasi :D Ir tikrai kad gražūs tie jų bronzeriai, bet kiek žmogui gali reikti bronzerių? Aš ir taip turiu daugiau, negu reikia, tris, užtat save valdau (matosi, ania, trigubai daugiau, negu reikia, besivaldanti atsirado :D). Bet jei jau nesivaldyt, tai kokį tada griebt - su auksine gėlyte ar be??? Aišku, su :D Jei ne ta gėlytė, gal iki šiol gyvenčiau su dviem ir laikyčiausi nuo naujų pirkinių kaip akmuo :D

      Eisiu, pažiūrėsiu į YSL atidžiau. Nes taip tai užmetu akį - eeeee, naujos ligos man nereikia - ir bėgte pas Diorą Guerlainą :D

      Panaikinti
    5. Na, tada laikykis, ir žiūrėk ti Dior'ą ir Guerlain... nes aš Dior'o beveik nežiūrėjau... na taip, kažkaip, parašau ir viskas... nelieka širdyje... bet paskutiniu momentu, patinka... patiko labai naujieji alia 'geliniai" Dior lakai, kitą savaitę parašysiu pilną atsiliepimą... nes užtenka tik vieno sluoksnio, labai greitai džiuna ant nagų ir atrodo pasakiškai... turiu raudona spalva... Dabar šitie nauji šešėliai, irgi verti dėmesio.. o limited edition Dior skaistalai -pasaka, tik nežinau kur nupirkti... nes ebay.com labai jau brangiai...
      YSL žinau kad akių pavedimai puikūs ir spalvos nerealios.. kitur tokių nerasi, priemonė lūpoms ir žandams (alia skaistalai) irgi fantastiškos konsistencijos. Bandžiau Kristianoje, užsakiau iš Anglijos, dabar laukiu... YSL nagų lakai aikosi ant nagų ilgiausiai iš visų...

      Panaikinti
  5. Aš kaip tik šiandien apžūrėjau YSL naujieną - priemonę lūpoms + skruostams. Labai patiko matiškumas, spalvos, tokia suflė konsistencija ir labai geras sklaidymasis. Norėčiau...Ir ko jūs už tų kelių brand'ų taip kabinatės? Man dar pvz Clarins visada paletės labai patrauklios atrodo. Dar Shiseido su savo subtilumu...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mes vertiname kolekcijas apskritai... ;-) bendoj sumoj... kokios patinka, kokios ne... ;-) Juk viska supirkti neužteks pinigų, tai pasirenki brandą kuris patinka ir tinka, ir tada jau žiūri ką pirkti.. ;-) Man irgi YSL žiauriai patiko, užsakiau... fuksijos spalvos... juk dabar vasara, reikia ryškiau.. ;-)

      Panaikinti
    2. Nežinau, ką reiškia "jūs kabinatės", nes Aliona nesikabina, aš kabinuosi. Ji žiūri plačiai, o aš žiūriu neplačiai, o išsirenku, kas man patinka labiausiai. Kadangi firmų yra labai daug, o bronzerių, šešėlių, lūpdažių ir tušų žmogui reikia saikingai. Nes žmogus lūžų, akių ir žandų turi saikingai, ir spalvų jam irgi reikia saikingai, štai turiu dabar keturis koralinius blizgesius, ir nafiga tiek reikėjo? :D Na gerai, vienas Dioro tas pusiau lūpažis, bet vis viena :D Dioras x2, Guerlainas ir Clinique. Tai dar man prasisukus per visokius Shiseido šūdeido, kiek aš jų finale turėsiu???

      Tenka rinktis.

      O kai renkiesi, tai kaip renkiesi? Visų gi net neišbandysi. Tarkim, koks Benefit - gal ir labai įdomu, bet jo ant LT gaut - visiškas hemorojus. Ir daugybė tokių. Tai primeti, kas kelia malonias asociacijas - Peter Philips, sakykim, man jas labai kelia - ir perki tenai, ko čia mėtytis! :D pasitikėkim, škia, profesionalais :D Aišku, jų daug, bet trys auklės - vaikas be galvos. Užtai man užteks ir dviejų, Guerlaino su Dioru :D :D :D :D :D

      Panaikinti
    3. Anonimiškas2014-06-22 22:46

      Noa, va cia labai teisingai. Jei susipirktum viska ko nori (ka akys mato), tai pats galetum kosmetikos parduotuve atidaryt. Be to atsiranda toks nepaaiskinamas traukos jausmas kokiam nors brendui... Pvz as su Dior seseliais nesusidraugavau (buvo seniai, turbut dabar kitaip viskas atrodytu), bet... esu lengvai priklausoma nuo Lancome. Kodel? Nezinau. Tiesiog jei reiketu imti Dior, Chaner ar Lancome imciau Lancome. Tai bent jau man tas "uzsikabinimas uz brendo" toks savaiminis ir visai nepaaiskinamas gaunasi....Nors jei kisene ir vieta namuose butu neribota, aisku noretusi isbandyti viska.

      Panaikinti
    4. Viskuo tikrai neišbandysi, perki tik tai kas patinka, ir žiūri tas kolekcijas, kurios prie širdies. Man, asmeniškai, labai patinka Mac ir Shu Uemuros makiažo kolekcijos, tačiau aš jas tik apžiūriu ir į blogą nekeliu nuotraukų, nes o kam.... vistiek LT nusipirkti jų neįmanoma. Todėl dažniausiai rašau apie tai kas patinka man, pvz. Chanel, Dior ir YSL... ;-) galima gi Catrice kolekcijas aprašyti, o nėra noro... nes pats produktas nepatinka ir gaunasi labai sausai... ;-)

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig