2014 m. liepos 21 d., pirmadienis

Savaitės anonsai ir nauji pirkiniai





Kaip greitai bėga laikas... pasibaigė dar vieną vasaros savaitę... šį kartą aš daugiau laiko skyriau sau, truputi pailsėjau... ir kupina naujų jėgų pradedu rašyti savaitės anonsus ir planuoti šios savaitės darbus.






Šią savaitę bloge:

Natura siberica oblepikha kūno kremas (sviestas)


Chanel Reflex skaistalai

Pilnas ir išsamus atsiliepimas apie plaukus atstatanti rinkinį Royal Care iš Bielita


Mane labai sudomina lietuvos blogerių rubrika makiažas už 20 lt. Aš jau ruošiuosi, nes mano manymu, reikia parodyti gerus ir dėmesio vertus nebrangius produktus. O kol kas parodysiu gautus Elevine kreminės pudros Touch of cashmere mėginukus ir rezultatą:


Užbaigs savaitę mūsų rubrika "Šį mėnesį pabaigiau..."... kaip visada tuščių buteliukų labai daug...

Taip pat planuoju aprašyti ir pasidalinti informacija apie kosmetikos naujienas, nes amžinai nespėju... o naujienos vertos dėmesio...

Shiseido Fall Winter 2014 Collection


Lancome Grandiose Mascara for Fall 2014




Nauji pirkiniai:

Šią savaitę buvo labai geras oras, todėl pagrindinis dėmesys buvo skirtas ne pirkiniams, tačiau be jų irgi neapsėjome:

Natura Siberica veido prausimosi putos jautriai odai:


Dead Sea Viteks kūno kaukė ir kūno šveitiklis su mineralais



Štai tiek šiandien, manau vasara puiki proga pailsėti ne tik man, bet ir mano piniginei... ;-)


Geros ir darbingos savaitės, tiems kas dirba..
Ir saulėto oro tiems, kas atostogauja...

-Aliona-







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig