2014 m. liepos 14 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai







Praeita savaitė man buvo labai sunki, aš sugebėjau peršalti, ir kai lauke buvo karšta ir visi važiavo prie jūros ir ežerų, aš gulėjau lovoje su temperatūra. Pagaliau aš pasveikau, ir vėl galiu normaliai dirbti ir daugiau laiko skirti savo blogui. Praeitą savaitę buvo labai daug visokių pirkinių, nes kai kurie produktai pasibaigė... Šį mėnesį labai daug pasibaigusių kūno priežiūros produktų, tačiau apie tai aš Jums papasakosiu mėnesio gale... o dabar apie naujus pirkinius ir savaites anonsą...


Pradėsime nuo savaitės anonso:

Man nepasisiekė su oru (tai labai spigino saulė, tai buvo apsiniaukė), todėl buvo labai sunku padaryti gražias nuotraukas. Apie Urban Decay makiažo bazę aš papasakosiu šią savaitę:


Taip pasakosiu apie L'oreal kūno kremą:


ir apie Nuxe deginimosi aliejuką:


Natura Siberika veido kaukę:


Maybelline nagų laką:



Nauji pirkiniai:

Seniai norėta Urban Decay Smoked paletė


Natura Siberika veido šveitiklis normaliai-riebiai odai:


Dar vienas Natura Siberika kūno šveitiklis iš oblepikha serijos:


Gabriella Salvete Glitter Mineral Powder

Bielita Royal Care pažeistų plaukų atstatymas:


Natura Siberika stangrinamasis kūno aliejus:


Green Pharmacy linijos dušo gelis, nes kvapas nuostabus...



Na ir pagaliau, lauktuvės iš St. Peterburgo...

Natura Siberika plaukų aliejus (skatinantis plaukų augimą) ir Natura Siberika kūno sviestas iš Oblepikha serijos:



Tokia buvo mano savaitė..

Linkiu gerų orų ir linksmos nuotaikos

-Aliona-
SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig