2014 m. liepos 29 d., antradienis

Shu Uemura Brave Beauty Collection for Fall 2014

Azijietiška kosmetika man patinka, baltas veidas ir ilgos blakstienos man artimos. Taip pat Shu Uemura kosmetiką be jokių problemų galima nusipirkti www.ebay.com už nelabai aukštą kainą, todėl šiandien noriu papasakoti apie naują rudens kolekciją.




shu uemura Brave Beauty Eye Palette – $90.00


  • Orange Palette:
  • Green Palette
  • Pink Palette

  • shu uemura Rouge Unlimited Lipstick – $36.00

  • Maroon: Rebellious rouge
  • Beige: Barely-there nude
  • Fuchsia: Hot pink
  • Rose: Romantic floral pink
  • Red: Luscious crimson
  • Orange: Adventurous orange

shu uemura Gel Pencil Liner – $36.00



  • Green
  • Violet Purple

shu uemura Satin Radiant Stick – $55.00

  • Light Pink
  • Bronze Gold
  • Pink
  • Orange Coral

shu uemura Brave Beauty False Eyelash – $35.00




shu uemura Face Studs – $35.00


Mano nuomonė:
Azijos ruduo atrodo labai pavasariškai ir žaismingai. Turiu Shu Uemura birią pudrą ir kelias veido priežiūros priemones, visos labai geros kokybės. Taip pat Shu Uemura, vienintelis kosmetikos gamintojas, kuris gali blakstienas paversti menu... Labai ilgos, gražios, įvairių spalvų ir formų. Nežinau kur tokias galima nešioti, matyt Azijos gatvėmis tik, arba į fotosesijas ir teminius vakarėlius, tačiau gražu... Reikia užsisakyti porą variantų rudens foto sesijai į blogą.
Informacija ir nuotraukos:
http://chicprofile.com/2014/07/shu-uemura-brave-beauty-collection-for-fall-2014.html
SHARE:

1 komentaras

  1. Aš ir šešėlių nesugalvoju, kur panaudot. Žaismingai atrodo, bet Europoj kažkaip - kelmas žino. Gal jas galima pirkti tada, kai jau turi absoliučiai viską :D

    O tai ne man. Man dar reikia šešėlių pagrindo. Trečio :D

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig