2014 m. rugpjūčio 21 d., ketvirtadienis

Flormar nail enamel 394 nagų lakas



Šiandien skubu papasakoti apie dar vieną spindintį nagų laką iš Flormar... Spalva - subtili smėlio, konsistencija - vien blizgučiai, bet apie viską iš eilės...




Gamintojo aprašymas:

Įvairios spalvos... nuo spindinčios baltos iki tamsiai violetinės suteiks jūsų nagams nepakartojamą stilių ir spalvą.


Spalvos:


Mano spalva:





Teptukas:



Talpa: 11 ml.

Kaina: 6 lt

Kur pirkti: Kauno Akropolis, Vilniuje parduotuvės Koslita (stotelė Tauragnų arba Trakų g.)


Rezultatas:




English version:

Today, I would like to make review  about another shiny nail polish from Flormar ... Color - Fine sand texture - simply sparkles, but about everything in a row ...

 I tried to catch all the shades of the nail polish on my photos. As I've already mentioned at the beginning, nail polish texture alone Shimmer (sequins), the nails dries very quickly. It took me only 2 layers of varnish. Varnish requires a topcoat, because quite a rusted surface of sequins and content does not mirror polish. Adheres to the nail perfectly, now the fifth day, my manicure is like new.  It is perfect..


Mano nuomonė:

Nuotraukose aš pasistengiau pagauti visus šio lako atspalvius. Kaip aš jau rašiau straipsnio pradžioje, lako tekstūra vien shimeris (blizgučiai), išdžiūva ant nagų labai greitai. Man užteko tik 2-jų lako sluoksnių. Lakas reikalauja viršutinio sluoksnio, nes paviršius gana šiurkštokas, dėl blizgučių kiekio ir neturi veidrodinio spindesio. Laikosi ant nagų puikiai, šiandien penktoji diena, mano manikiūras kaip naujas. Stebuklas... ;-)




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig