2014 m. rugpjūčio 17 d., sekmadienis

Ilgai išliekanti kreminė pudra Guerlain „Parure Extreme SPF 25“ 02 exstreme beige / GUERLAIN Parure Extreme Fluid Foundation


Gražaus sekmadienio ryto, mano mielieji skaitytojai, šiandien mano pasakojimas apie vieną iš populiariausių Guerlain kreminių pudrų, apie Guerlain Parure Extreme...




Gamintojo aprašymas:




Vandeniui atspari kreminė pudra yra pirmoji, garantuojanti, kad Jūsų makiažas išsilaikys net ir netikėčiausiomis aplinkybėmis – patiriant stresą, karštame ir drėgname klimate. Nepaprasti odai švytėjimo suteikiantys perlų kristalai ir riebalams, prakaitui atsparūs komponentai odos paviršiuje sudaro tarsi ilgai išliekantį šydą.


Talpa: 30 ml
Kaina: 189 lt/ 36,50 svarų
Kur pirkti: Kristianos parduotuvėse
arba www.feelunique.com

Galimos spalvos:





Mano spalva: 02 exstreme beige



Mano veidas labai įdegęs, todėl sumaišau Guerlain Parure Extreme ir Guerlain Terracotta blondes




Rezultatas:

veidas be kosmetikos:


Su Guerlain Parure Extreme pudra:






Su makiažu:





English version:


Beautiful Sunday morning, my dear readers, today  my story about one of the most popular Guerlain creamy foundations, the Guerlain Parure Extreme ...

This is the miracle achieved by PARURE. Its ability to keep the dazzling natural radiance of its colour and matte finish for up to eight hours no matter what happens! Beneath its radiant film, the complexion is matte and natural, imperfections and pores are minimised and the colour remains true. The skin is ready to face all the ups and downs of the day with confidence.

True radiance that lasts.


If you need a strong masking effect of the ideal face and matt, I recommend to try the Guerlain Parure Extreme creamyfoundation. Guerlain powders I like so much, I have no one of it. My acquaintance with them began with the old Guerlain Aqua series. I have always thought that this is only suitable for dry-powder facial skin, but sometimes on my oily-combination skin she looked very good and nice, light texture and medium cloaking. After I bought the Guerlain Parure Extreme powder, it is only suitable for oily skin, because all the available places and dry flaky she strongly accentuated. Masking effect -very good and strong, disguises pores and smoothes skin tone. Provides a matt effect, but it is not quite matte, but with a slight glow. Will keep on your face all day. I use it on special occasions, the face should be smooth and beautiful, because every day I Now she is too heavy. At the time, I mingled it with Guerlain Terracotta blondes powder because my face is tanned and my available color is too light for me. 

I have to mention a very beautiful and stylish package, this time with me to continue, but once I had the full package and on my beauty table still standing Guerlain Lingere full cream powder packing. Very handy dispenser, but there are also negative side, if the powder unused for a long period of time, can clog the dispenser and dry. ,-(



Mano nuomonė:

Jeigu reikia stipraus maskavimo efekto, idealaus veido ir matiškumo, rekomenduoju išbandyti Guerlain Parure Extreme kreminę pudrą. Guerlain pudros man labai patinka, aš turiu ne vieną. Mano pažintis su jais prasidėjo nuo senos Guerlain Aqua serijos. Visada galvojau, kad šį pudrą tinka tik sausai veido odai, tačiau ir ant mano kartais riebios-mišrios odos jinai atrodė labai gerai ir gražiai, lengva tekstūra ir vidutinis maskavimas. Po to aš nusipirkau Guerlain Parure Extreme pudrą, ji tinka tik riebiai odai, nes visas sausas vietas ir turimus šerpetojimus jinai stipriai paryškina. Maskavimo efektas -labai geras ir stiprus, užmaskuoja poras ir išlygina veido atspalvį. Suteikia matiškumo efekto, tačiau jis ne visai matinis, o su lengvu švytėjimu. Išsilaiko ant veido visą dieną. Aš ją naudoju ypatingom progom, kai veidas turi būti lygus ir gražus, nes kiekvienai dienai man jinai dabar jau per sunki. Šiuo metu aš ją maišau su Guerlain Terracotta blondes pudrą, nes mano veidas labai įdegęs, ir mano turima spalva man per šviesi.
Negaliu nepaminėti labai gražaus ir stilingo įpakavimo, šiuo metu pas mane testeris, tačiau kažkada turėjau pilną įpakavimą ir ant mano kosmetikos staliuko dar stovi Guerlain Lingere kreminės pudros pilnas įpakavimas. Labai patogus dozatorius, tačiau yra ir minusas, jeigu pudros nenaudoti ilgą laiką, dozatorius gali užsikimšti ir išdžiūti. ;-(

SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig