2014 m. rugpjūčio 4 d., pirmadienis

Nauji pirkiniai ir savaitės anonsas




Aš šią ir kitą savaitę ruošiuosi truputi pailsėti, tačiau blogo visai neužmiršiu... tai padaryti tiesiog neįmanoma. Net karščiausiomis dienomis ir per savo atostogas Jus vistiek pradedate savo rytą nuo mano blogo skaityto ir tai labai malonu. Blogo peržiūrų skaičius geriausias mano darbo įvertinimas. Todėl aš skiriu daugiausiai savo dėmesio Jums ir blogo rašymui. Šią savaitę aš pasakosiu:





Aš niekada nedariau gelinio nagų lakavimo. Tiesą sakant, bijojau už savo nagus, jie ir taip labai silpni. Tačiau kartais norisi, negalvoti apie nagų laką ir nelakuoti nagų nors savaitę. Todėl sutikau eksperementui, ir savo bloge papasakosiu gelinio lakavimo apie pliusus ir minusus. Man buvo atlikti manikiūras ir pedikiūras.


Pagaliau atkeliavo ilgai laukta Urban Decay šešėlių paletė. spalvos labai jau rudeniškos, tačiau kaip visada labai gražios ir ryškios.


Aptarsime Guerlain Meteoritus ir mano Meteoritų kolekciją.


Nauji pirkiniai:

Šią savaitę Kaune atradau Flormar kosmetikos stendą (Akropolyje). Kainos juokingos, o kosmetikos kokybė labai gera. Nusipirkau šešėlius, paletę veidui (skaistalai ir bronzinė pudra) ir lūpų pieštuką.



Taip pat nusipirkau Green Pharmacy kūno priežiūros priemones su Rožių ir žalios arbatos ekstraktais. Man labai patinka, kai linijoje būna visos priemonės: gušo gelis, kūno šveitiklis, kremas ir vonios putos. Kaip tik visą tai aš radau Martinos parduotuvėje Panevėžyje (Babilone).

Dušo gelis:


Kūno šveitiklis:


Kūno kremas:


Atradau nematytą produktą, Bielita Royal care linijos plaukų šampūną. Man labai patiko plaukus atstatantis rinkinys, todėl sustiprinti efektą nusprendžiau įsigyti ir šampūną.



Na ir galiausiai kaip gi be naujų www.ebay.com pirkinių. ;-) Mano aplinkiniai visi serga Michael Kors liga... aš ne išimtis. Man pasisiekė nusipirkti Mango Pitono printo aukštakulnius, bet kaip galima nešioti pitoną be aksesuarų? Neįmanoma..

Todėl kaip visada ebay.com nusipirkau:
MICHAEL KORS BEIGE,BROWN PYTHON LEATHER+GOLD TONE BRACELET WATCH MK2114


ir

Michael Kors NEW Gray Python Embossed Jet Set Chain Shoulder Tote Bag Purse



Puikus oras, puiki nuotaika 
Visiems gražios dienos  


-Aliona-

SHARE:

5 komentarai

  1. o jum nebaisu ebay pirkti MK gaminius? perziurejus nepasirode, kad tokiom kainom galetu buti pardavinejami originalai. tarkim tas laikrodis pardavinejamas uz 100 doleriu.. tai net JAV isparduotuvese nesu macius pigesniu nei 150doleriu laikrodziai, ir tai jau gana senu kolekciju

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai nebaisu. Aš pirkau jau nebe vieną MK kors laikrodį iš ebay.com, visi originalūs. Chronografo kaina apie 150-170$, pas mus dvigubai brangiau. Taip pat jeigu kažkas nepatinka, visada galima grąžinti atgal pardavėjui. Jeigu neoriginalus daiktas, grąžinti savo pinigus. Todėl nebijau. Nustebino MK originalų rankinių kokybė, man pasirodė kad pas mus pardavinėja neoriginalias. Nes originalių odos kokybė kitokia. Nežinau... Už savo mažą mokėjau 100$.

      Panaikinti
  2. as hamiltono rankine pirkau italijoje la rinascente prekybos centre- 'city' sustatytos identiskos, tad ten tikrai originalai, o pas jus jei originali rankine, tai neturetu odos tekstura ar faktura ar dar kazkas skirtis :). nebent ten kitoks rankines modelis, kokiu LT nepardavineja. vat del to originalumo ar neoriginalumo ir neidomu, kaip jus nustatot, kad ebay pirktas daiktas originalus.. nes kinieciai siais laikais gali tobulai padirbti bet koki gamini. uztai ir sakau, man baisu butu sumoketi tokius pinigus, o gauti padielka..

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Hamilton rankines padirbinėja dažniausiai, aš tokio modelio net bijočiau pirkti, nors jeigu pardavėjas patikimas, viskas įmanoma. Mačiau juos www.ebay.com pardavinėja nuo 200-300$. priklausomai nuo spalvos. Pas mus vis tiek brangiau. ;-) Mano rankinė mažiukė. tokia: http://www.ebay.com/itm/NWT-MICHAEL-KORS-Hamilton-MK-Vanillan-Gold-Small-Leather-Crossbody-Bag-Purse-/151312809593 tik spalva ruda. Pirkau būtent pas šį pardavėją, nes turi daug atsiliepimų, įtarimų kad rankinės neoriginalios nebuvo. Paskutinę rankinę pirkau iš šitos parduotuvės http://www.ebay.com/usr/retailfashionoutlet?_trksid=p2047675.l2559, atsiliepimų kiekis ir pardavėjo reitingas šneka pats už savę. Savaime suprantama, kad nepirku labai pigių daiktų (kai kaina labai maža ir įtartina), taip pat visada perskaitau atsiliepimus, ar visi kiti gavo ariginalius daiktus. Dėl laikrodžių, tai parduotuvė irgi visiškai patikima, pirkau ne tik aš, bet ir daug pažystamų...http://www.ebay.com/usr/watchstore2?_trksid=p3984.m1439.l2754 Parduotuvė www.ebay.com nuo 2004 metų.. ;-) Svarbiausiai atrinkti pas ką, ką ir kur pirkti, nenorėti labai pigiai... ir tada viskas bus gerai..

      Panaikinti
  3. aciu, kad pasidalinot patikimom parduotuvem :) na, uz tokia maza rankine gal ir normali kaina 100usd :) italijoj as pirkau per 30% berods ispardavima ir sumokejau uz hamiltona arti 300euru. tai LT maciau per ispardavimus tokias pats kainas taiko to modelio rankinems, o oda kaip sakiau tokia pati tiek la rinascente parduotuvej, tiek city

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig