2014 m. rugsėjo 25 d., ketvirtadienis

Bloggerio kosmetinė su Milda https://ramblingbeauty.squarespace.com




Labas rytas, šiandien startuoja nauja rubrika "Blogerio kosmetinė". Aš pagalvojau, kad tai puiki galimybė susipažinti artimiau su Lietuvoje esančiais bloggeriais, pamatyti jų kosmetinės, o taip pat papildyti savo skaitomų blogų sąrašus... Šiandien Milda, mano gera draugė ir bloggere, iš https://ramblingbeauty.squarespace.com pristato savo kosmetinę ir blogą....



Žodis Mildai...



Hello!
I don't quite know the proper etiquette for a guest blog post, I have never had the honor of writing one until now, yet to the biggest Lithuanian blog. But after Aliona has stuck a gun to my head (not literally), I had no choice, but to give up and write a guest post for the biggest blog in Lithuania!  I guess I should introduce myself? My name is Milda, I come from a Rambling Beauty Blog. The aim of my blog is to share my transition to more natural, ecological skincare and makeup products, and talk about my opinion on Asian beauty products. Besides, I like finding new, unique, maybe such beauty products no-one has heard about, and introduce my readers to them.
Sveiki sveiki,
jaučiuosi labai pagerbta turėdama tokią galimybę rašyti į Alionos blogą, nors nesu tikra, koks etiketas, ir kaip tai daroma, bet po ilgų įtikinėjimų, teko pasiduoti. Turbūt turėčiau pradėti nuo prisistatymo? Esu Milda, iš Burbančio blogo. Mano blogo tikslas – pasidalinti su skaitytojais savo kosmetikos krepšelio virsmą į natūralesnį, ekologiškesnį. Turiu silpnybę azijietiškiems produktams, todėl bloge galima rasti atsiliepimų ir apie juos. Dar daugiau, man labai patinka tirti rinką, rasti unikalius, negirdėtus produktus ir pristatyti juos skaitytojams.


Even though I am Lithuanian, I write in English due to the fact that I have spent over five years in foreign countries, I use English everyday at work, I read and watch in English as well, so for me it is easier to express myself in this language. I also ramble a lot, so sorry if this post will be too long.
Anyhow, I was asked to do a post about the contents of my makeup bag. Sadly, the transition isn't going as fast as I would like, so you can see some unnatural products there as well, which, with time, I am hoping to fully replace.
Nors esu lietuvė, rašau angliškai dėl kelių priežasčių: savo gyvenime praleidau daugiau nei penkis metus užsieno šalyse, anglų kalba naudojama kasdien darbe, taip skaitau bei žiūriu įvairius filmus angliškai, tad mintis šia kalba man tiesiog lengviau išreikšti. Kaip blogo pavadinimas sufleruoja, aš labai daug šneku, tad iš anksto atsiprašau, jei išsiplėsiu. Bet grįžkime prie šio įrašo esmės: manęs buvo paprašyta aprašyti kosmetinės turinį. Deja, mano perversmas nėra toks greitas, kaip norėtųsi, todėl galite išvysti ir nenatūralių produktų, kuriuos su laiku, tikiuosi, pilnai pakeisti.

To start with, I have a Korean primer, Etude house cushion, which is amazing: it totally blurs imperfections on the face, hides dark circles, and makes you feel like a star.
Taigi pradėkime nuo korėjietiško, Etude House praimerio, kuris yra nuostabus, labai gerai sulygina veido odą, paslepia tamsius paakius, ir apskritai, leidžia minutei pasijusti žvaigžde.

Then there is a borjois CC cream, which at the moment is my holy grail for foundation type of thing. It has a very good coverage, it adapts to skin tone very well, and lasts the whole working day.
Taip pat galima rasti Borjois CC kremą, ir nors aš esu už korėjietiškus BB kremus, šis man visai patinka, jis gerai prisitaiko prie odos, ir išsilaiko visą darbo dieną.

I am testing out the “Uoga Uoga” makeup at the moment, therefore I have their concealer and lipgloss in the bag, but I don't have a formed opinion about them yet. However, as always, my makeup likes to play hide and seek, when I need it, so I chose to show you the alternative – Catrice lip stain. Bold lips are the trend this fall, so I am trying to find the ways for it to work on me. Šiuo metu bandau “Uoga Uoga” dekoratyvinę kosmetiką, todėl kosmetinėje guli jų maskuoklis bei lūpų blizgesys, bet juos įsigyjau neseniai, tad tvirtos nuomonės dar neturiu. Kaip visada, mano makiažas žaidžia su manimi slėpynių, kai aš noriu juos įtraukti į fotosesiją, tad pasirinkau Jums parodyti alternatyvą – Catrice blizgesį. Tamsios lūpos yra šio sezono tendenciją, kurią aš bandau prisijaukinti.

The same goes for the Essence Lash Princess mascara, since it has only recently reached the shelves, and the curious blogger in me had to buy it.
Lygiai taip pat ir su Essence Lash Princess tušu: turiu prisipažinti, mane papirko pakuotė ir žodis princesė pavadinime, bet dar nebandytas, todėl nieko negaliu pasakyti.

I love Inglot eyeshadows, therefore a palette of neutral colors can also be found in my makeup bag..
Man labai patinka Inglot akių šėšėliai, tiek kokybės, tiek kainos santykiu, todėl kosmetinėje turiu neutralių matinių šešėlių paletę tinkančią kiekvienai dienai

Lipbalms in my bags get switched around quite a lot, depending on the season and the state of my lips, but right now it is Aubrey Organics raspberry one, and I am really enjoying it.
Lūpų balzamus aš keičiu labai dažnai, jie migruoja iš vienos į kitą rankinę, ir kiekvienoje rankinėje jų galima rasti bent vieną, šis yra avietinis Aubrey organics, kuris man tikrai patinka, ir labai gerai drėkina.

I also have Hugo naturals spray there, which I like to spray once in a while as a refreshment, and if angry customer has been getting on my nerves, since we all know about the soothing properties of lavender..
Turiu ir Hugo Naturals levandinį veido purškiklį, kurį man patinka purkšti atsigaivinimui, nes darbas prie kompiuterio sausina odą, ir kartais pikti klientai ištampo paskutines nervų ląsteles :)

There are no blusher here, but I haven't found the “IT” one yet, so I am using the first ones I grab, and am still searching for good mineral ones.

Čia dar trūksta skaistalų, bet kol kas neatradau mėgiamų, tad naudoju, kas pasitaiko po ranka, ir dairausi gerų mineralinių.

If I havent bored you yet, maybe even if you enjoyed it, you are welcome to visit my Rambling Beauty blog, where I ramble and ramble about cosmetics and other things I feel passionate about. Jeigu dar nenusibodau, gal netgi patikau, mielai kviečiu apsilankyti mano Burbančiame bloge, kur aš šneku apie kosmetikas bei kitus širdžiai mielus dalykus. Ir žinoma, negaliu baigti šio įrašo nepadėkojusi Alionai už šią puikią galimybę!



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig