64 proc. Lietuvos moterų grožio procedūroms kasdien skiria iki 30 minučių. Pusei apklaustųjų būtiniausia priemonė jų kosmetikos krepšelyje yra blakstienų tušas, tačiau vos 1 proc. lietuvių neišsiverstų be akių vokų šešėlių. Tai parodė kosmetikos kompanijos „Mary Kay“ užsakymu atlikta internetinė apklausa, kurioje dalyvavo 1396 moterys.
Kosmetinėje – iki 10 priemonių
Apklausa atskleidė, kad 64 proc. moterų grožio procedūroms kasdien skiria iki 30 minučių. Dažniausiai moterys savo kosmetinėje talpina iki 10 kosmetikos priemonių (41 proc.), o daugiau nei 10 kosmetikos priemonių turi 24 proc. apklaustųjų.
Net 65 proc. moterų, dalyvavusių apklausoje, dekoratyvinę kosmetiką naudoja kasdien, nors 87 proc. teigia, kad kasdienis makiažas turi būti kuo natūralesnis, tik paslepiantis trūkumus. 26 proc. apklaustųjų dekoratyvinę kosmetiką naudoja tik vakarėlių ir švenčių metu.
„Atlikdami tyrimą norėjome išsiaiškinti, kaip moterys Lietuvoje rūpinasi savo grožiu, kas joms svarbu, kokias kosmetikos priemones renkasi. Rezultatai parodė, kad didžioji dauguma apklaustųjų naudoja kosmetiką kasdien, tačiau joms svarbi kuo natūralesnė išvaizda. Įdomi tendencija, kad kasdieniam makiažui lietuvės skiria tik iki 30 minučių ir tam pasitelkia nedidelį kiekį priemonių, o juk yra tituluojamos vienomis gražiausių pasaulyje“, – komentuoja Anna Kłosowicz, „Mary Kay Cosmetics Poland“ vyresnioji rinkodaros ir komunikacijos vadovė.
Tyrimo duomenimis, Lietuvos moterys daugiausia dėmesio skiria savo veido puoselėjimui (49 proc.), o savo dienos neįsivaizduoja be blakstienų tušo (50 proc.). Tačiau vos 1 proc. apklaustųjų akių vokų šešėliai yra nepakeičiama kosmetikos priemonė.
Kosmetikai – iki 50 litų per mėnesį
Beveik pusė apklaustųjų per mėnesį kosmetikai išleidžia iki 50 litų (48 proc.) ir dažniausiai ją įsigyja specializuotose kosmetikos parduotuvėse (73 proc.), o 57 proc. yra užsisakę prekių iš kosmetikos platintojų.
Renkantis kosmetikos priemones didžiausias dėmesys skiriamas produkto sudėčiai (33 proc.). Taip pat įtaką apsisprendimui, kokį produktą pirkti, daro patirtis, naudojant tam tikrą priemonę (19 proc.), gamintojas (18 proc.) bei rekomendacijos (16 proc.).
Tyrimas atskleidė, kad didžioji dauguma moterų kosmetiką naudoja savo grožiui paryškinti (48 proc.) ir vos 29 proc. moterų kosmetiką naudoja trūkumams paslėpti. Net 71 proc. apklaustųjų seka kosmetikos naujienas ir jas pritaiko sau.
„Vertinant apklausos rezultatus, malonu pastebėti, kad lietuvės domisi makiažo tendencijomis. Be to, faktas, kad jos kosmetiką dažniau naudoja savo privalumams pabrėžti, o ne trūkumams paslėpti, atskleidžia, kad Lietuvos moterys sugeba įvertinti savo išvaizdą“, – sako Anna Kłosowicz.
Kosmetikos kompaniją „Mary Kay“ 1963 m. JAV įkūrė Mary Kay Ash, siekdama namų buityje užsidariusioms moterims suteikti galimybę dirbti ir siekti karjeros. Odos priežiūros ir dekoratyvinės kosmetikos produktus gaminanti kompanija veiklą pradėjo naudodama tiesioginio pardavimo modelį ir tokiu principu veikia iki šiol. Šiandien ji įsitvirtinusi 35-iose pasaulio šalyse, tarp jų ir Lietuvoje.
tiktai įdomus įrašas :) neseniai atradau jūsų blogą, išties labai įdomus!
AtsakytiPanaikintiAčiū labai... ;-)
Panaikinti