2014 m. spalio 13 d., pirmadienis

Dance Legend TermoTrio nagų lakas / nail polish



Pirmadienį noriu pradėti nuo įdomiausio per praeitą savaitę išbandyto produkto: Dance Legend Termo Trio lako. Aš jau rašiau, kad pas mane atvažiavo giminė iš Maskvos, aš kaip visada, paprašiau atvežti man tai, ko Lietuvoje nėra... aš labai seniai norėjau išbandyti Dance Legend nagų lakus... Pagaliau lakai buvo mano rankose. Termo lakas, vienas iš įdomiausių, nes niekada negalima nuspėti jo atspalvio... aš nuotraukose pasistengiau pagauti visus jo įmanomus atspalvius...





Gamintojo aprašymas:


Dance Legend nagų lakas keičia savo spalvą priklausomai nuo temperatūros. Šilta - šviesiai mėlyna spalva, vidutiniškai šiltai - rožinė, šalta - violetinė.

Įpakavimas:

Sudėtis:





Teptukas:








Talpa: 15 ml

Kaina: 13$

Rezultatas:

be viršutinio lako sluoksnio, lakas visiškai matinis...






su Top Coat Dance legend








O čia reakcijos lauke...








Mano nuomonė:

Tokios spalvų įvairovės aš nesitikėjau... Lakas labai lengvai keičia atspalvius, nuo šviesiai mėlyno iki tamsiai violetinio. Čia kaip iš vaikų žaidimo, atspėk kokios spalvos mano lakas... ;-)))

Lakas ant nagų užlakuotas 2 sluoksniais, be viršutinio lako sluoksnio, lakas visiškai matinis, man labiau patinka veidrodinis spindesys, todėl aš užlakavau top Coat... spalvos reakcijai tai nepakenkė.

Dance Legend teptukas labai patogus, tačiau lako konsisitencija labai tiršta, reikia lakuoti nagus labai greitai, nes  lakuojant arba bandant taisyti spalvą, lakas eina burbuliukais.

Išdžiuvo lakas ant nagų stebukliniai greitai. Laikėsi ant nagų lygiai 2dienas, po to nusilupo galiukai.

Man labai patiko lako efektas, dėl to galiu jam atleisti viską... ir didelę kainą, ir tirštą konsisitenciją...



English version:

This Monday morning, I want to start with the most interesting during the last week of the tested product: Dance Legend Heat Trio polish. I've already mentioned that I have family guest arrived from Moscow, as I have always asked me to bring what Lithuania is not possibility to buy ... I wanted to try Dance Legend lacquer varnish ... Finally in my hands Dance Legent kit and Damce Legent Trio term nail polish. Thermo finish, one of the most interesting, because it can never predict the color photos ... I tried to catch all the possible shades of my nail ...

This nail polish consists from 3 colors: warm - light blue, middle - pink, cold - violet.


Such diversity of colors ... I did not expect to easily change the varnish shades, from light blue to dark purple. It is like the children's game, Guess the color of my nail polish ...;-))) 

Varnish is covered with lacquer on nails 2 coats without top coat, completely opaque finish, I like the splendor of the mirror, so I nail Top Coat ... it did not interfere with the color reaction. 

Brush Dance Legend is very comfortable, but very thick polish texture, nail varnish to be very fast because the coat on or trying to edit the color, finish goes bubbles. 

Drying out the nail polish fairy quickly. Held at the mouth just 2days after peeling the tips. 

I really liked the paint effect, because I forgive him everything ... and a hight price, and a thick texture ...
SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig