2014 m. lapkričio 21 d., penktadienis

Agafjos vaistinėlė atpalaiduojanti kojų vonelė / Agafja foot bath for tired feet.



Šiandien antras mano pasakojimas apie nuostabų Agafjos produktą: kojų vonelę pavargusiom kojom. Aš pedikiūrą darausi namuose, todėl ieškau kojų odą minkštinančių priemonių, pagaliau mano kosmetinėje atsidaro Agafjos druska-vonelė kojoms. Šiandien apie ją pašnekėsime plačiau..





Gamintojo aprašymas:




Spygliuočių kojų vonelė, sudėtyje yra natūralių ingredientų, rekomenduojama naudoti norint  sumažinti kojų nuovargį.

Eglės eterinis aliejus mažina patinimą,  sunkumo jausmą kojose.

Kedro Eterinis aliejus  padidina odos apsauginę funkciją.

Kaina: pirkau Maskvoje už 60 rubių, apie 4 lt.


Įpakavimas:





Sudėtis:



Konisitencija:






Rezutatas:



Mano nuomonė:

Atidarius dangtelį aš labai nustebau, tikrai nesitikėjau pamatyti druskoje pušų pumpurų, o jų ten tikrai nemažai. Druskos kvapas labai stiprus, tačiau man jis nemaišo. Užtenka labai mažo druskos kiekio įberti į kojų vonelę, kad pajausti rezultatą. Kaip aš jau rašiau, pedikiūrą žiemos sezonu aš darausi pati, todėl ieškojau kojų odelių minkštinančios priemonės, ir pagaliau radau. Aš nežinau, aš tokią kosmetikos priemonę galima nusipirkti Lietuvoje, bet man atrodo, aš ją kažkur mačiau. Rekomenduoju išbandyti, nuostabus produktus už labai mažą kainą.



English version:

Today, my second review for an other the amazing Agafjos product: foot bath for tired feet.  I do my pedicure at home, so looking feet skin emollient measures, according to my make-up bag opens Agafjos salt-footbath. 


Coniferous bath, which consists of natural ingredients, it is recommended to relieve fatigue during heavy feet.

Fir essential oil relieves swelling, feeling of heaviness in the legs.

Essential oil of cedar increases the protective function of the skin.

Oleoresin from spruce cones eliminates dermatoses feet.

When I open the packing,  I was very surprised, I did not expect to see salt with pine buds, and there are quite a lot of them. Salt scent is very strong, but I like pine scent so much. We're a very small amount of salt to pour into the foot bath to feel the result. As I've already mentioned, I do pedicure in winter session by myself, so looking legs cuticle softening measures and finally found it. I do not know, I'm such cosmetics can be purchased in Lithuania, but it seems to me I've seen it somewhere. Recommend you to try, awesome products for a very low price.



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig