2014 m. lapkričio 13 d., ketvirtadienis

Bloggerio kosmetinė Jurgita http://apiegrozi.blogspot.com




Labas rytas, mano mielieji blogo skaitytojai, kaip greitai bėga laikas.. Tik rašai anonsą, žiūri ir vėl ketvirtadienis... Kaip jau tapo gera tradicija, ketvirtadieniais merginos iš kitų blogų rodo savo kosmetinius turtus... Šiandien apie savo blogą pasakoja ir kosmetinius lobius rodo Jurgita iš http://apiegrozi.blogspot.com. Jos kosmetinėje pamačiau labai daug įdomių dalykų, mane labiausiai sudomino JB minerals....



Na o dabar žodis Jurgitai...

Sveikos kosmetikos mėgėjosJ Džiaugiuosi, galėdama pasidalinti savo kosmetinės turiniu su jumis.
Kartu su Laura rašome blogą apie natūralią kosmetiką, dalinamės savo įspūdžiais ir patarimais su blogo skaitytojomis. O visa šita ekologiškos kosmetikos manija prasidėjo man prieš kokius du metus, kai jau visiškai nebesugebėjau tvarkytis su savo plaukais. Tai paskatino mane domėtis ir ieškoti sveikesnių, draugiškesnių priemonių savo plaukams. Taip pradedant nuo šampūno ir baigiant iki dekoratyvinės kosmetikos visiškai pakeičiau visas savo turimas priemones. 
Benaršydama internete po blogerių apžvalgas atradau Laurą ir jos blogą, kuris mane sudomino savo išsamiomis ir patraukliomis įvairių ekologiškų priemonių apžvalgomis. Kadangi mus vienijo bendras noras ieškoti, bandyti naujas priemones ir dalintis savo įspūdžiais su kitais, taip nuo sausio mėnesio startavo bendras blogas „Apie grožį“.
O dabar supažindinsiu su savo kosmetine. Kai kurių priemonių apžvalgas rasite bloge, o kai kurių dar tik pasirodys artimiausiu metu.


 Esu mineralinės kosmetikos fanė, todėl pas mane galima rasti „Everydays Minerals“, „LaMav“, „JB Minerals“ ir „Mineral Hygienics“ gaminių. Bei toliau seilę varvinu žiūrėdama į dar neišbandytus kosmetikos gamintojus. Mano kasdienė makiažo rutina prasideda nuo biraus mineralio pagrindo, šiuo metu baigiu „LaMav“ (spalva Light-Medium) makiažo pagrindo likučius ir greitai vėl grįšiu prie senai pamėgtos „Everyday Minerals“ (spalva Golden Light 2W).  Dar turiu ir „JB Minerals Nude“ pudrą, kuri gali būti naudojama kaip makiažo pagrindas ar užbaigiamoji pudra. Būtent birus makiažo pagrindas tapo mano „Šventuoju Graliu“, privertusiu pamiršti visas skystas pudras. Dovanų esu gavusi „LaMav“ BB kremą, tačiau su juo sunkiai sekasi bendrauti, todėl naudoju retokai. Kadangi esu mišrios odos savininkė, makiažo fiksavimui ir veido blizgesiui pašalinti man būtina naudoti fiksuojančias pudras, tam turiu šias: „JB Minerals“ (Blanc Mat) ir „LaMav“ (Mattifying Powder). Ir retkarčiais, esant poreikiui tenka pasinaudoti  pieštukiniu „Everyday Minerals“ (Sand) arba veido raudonį mažinančiu „Mineral Hygienics“  maskuokliais. Šventėms arba vakariniam makiažui dar naudoju bronzantą Sunkissed iš „LaMav“.





Atlikdama makiažą visuomet akcentuoju akis. Tam mano kasdienei rutinai tereikia trijų priemonių: antakių pieštuko „ZUII“ (Cacao), akių pieštuko bei blasktienų tušo. Kadangi akių kontūras yra mano vizitinė kortelė, tai visuomet turiu ne vieną akių pieštuką. Šiuo metu naudoju pilką „Avril“ akių pieštuką, bei dar vis mano kostetinėje galima rasti vienintelę neekologišką priemonę – „Essence Long Lasting Eye Pencil“. Šis juodas automatinis akių pieštukas yra itin gerai ir ilgai išliekantis ant odos, todėl jį vis dar naudoju, kai reikia patvaraus akių makiažo. Na ir retkarčiais pasižaidžiu su šešėliais. Turiu birius „JB Minerals“ šešėlius (spalvos juoda ir mėlyna), kuriuos galima naudoti ir kaip akių kontūrą, bei šešėlių „Honeybee Gardens“ paletę. Paletės spalvas galima pačiai susikomplektuoti, manąją sudaro šviesi matinė „Antique“, švelniai blizgi smėlio spalvos „Ninja Kitty“, matinė violetinė „Daredevil“, o dėl ketvirtos spalvos dar vis neapsisprendžiu. Ir makiažą užbaigią „Sante Volume Sensation“ blakstienų tušas.


Skurdžiausia yra mano priemonių lūpoms kolekcija, nes ne itin mėgstu lūpdažius ir lūpų blizgius. Man pakanka turėti tik lūpų balzamą. Šiuo metu turiu du: iš „Ambroozijos“ balzamą Vaiva (balzamo tūtelės užrašai jau visiškai nusitrynę), bei „Sierra Bees“ arbūzų kvapo balzamą. Deja, šis balzamas nepakliuvo į kadrą, nes kaip tyčia kažkur pasimetė. Bei naujausias mano pirkinys – lūpų balzamas su atspalviu iš „Everyday Minerals“ (spalva Fairly Mauve).



O metaliniame indelyje yra įdomiausia priemonė, kuri visiškai nesusijusi su lūpomis. Tai jazminų ataras „Lullaby“. Kitaip sakant tai natūralūs kvepalai. Saldokas kvapas man tinkamas kvepintis einant į darbą, o vakarui renkuosi kitus. 
Visome nuotraukose matote „Real Teachniques“ šepetėlius, kurie padeda man sukurti nepriekaištingą makiažą. Nes neužtenka turėti kokybiškas priemones, reikia ir tam tinkamų įrankių, tą supratau po makiažo kursų. Ypatingai kai aš nemėgstu jokių priemonių tepti pirštais, man tai atrodo nehigieniška.

Ekologiška ir natūrali kosmetika yra ne tik sveikesnė, bet ir gali puikiai atlikti savo dekoratyvines funkcijas kaip ir kitos priemonės. Taip pat, kas užsikrečia natūraliomis idėjomis, dažniausiai išmoksta išsiversti su mažiau priemonių, nes jos turi trumpesnį galiojimo laiką. Sudėtys be kenksmingų ingredientų ir tūrį didinančių užpildų, todėl gaminių pakanka ilgesniam laikui nei analogiško cheminio produkto. Galite pagalvoti, kad tokia kosmetika yra labai brangi, tačiau klystate. Dažniausiai ji netgi pigesnė už garsius ir pripažintus kosmetikos gamintojus (pvz.: „Chanel“ ir pan.).
Tikiuosi ir jūs pamilsite natūralią kosmetikąJ






                                                                           Jurgita
SHARE:

8 komentarai

  1. Jurgita, kaip tie Vivi kvepaliukai laikosi? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Modesta, sunku pasakyti, nes po kurio laiko mano uoslė jau nebejaučia kvapo, tačiau šalikas ilgai šiais kvepalais kvepia:)

      Panaikinti
  2. Anonimiškas2014-11-13 14:47

    Labai sudomino "Lullaby" kvepalai. Jie skirti purksti ant kuno ar ant drabuziu (labiau, kaip vandenukas ar kaip dulksna)?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Judita, atarai yra purškiami ant odos, kvepalai yra skysti, tačiau panašiau į lengvą aliejų:)

      Panaikinti
  3. Labas, Tavo krepšelis man arčiausiai širdies. La mav buvau produktų pristatyme, sudomino, bet dar nebandžiau, ateity tikrai išbandysiu, nes manau kokybė labai aukšta turėtų būti..

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, Caroline:) užsuk į mūsų blogą, šiandien parašiau straipsnį apie LaMav mineralinę kosmetiką:) turiu silpnybę mineralinei kosmetikai, tiesiog varva seilės kai pamatau naują gaminį:)

      Panaikinti
    2. Jau perskaičiau... ;-) labai patiko straipsnis. Gal galima nuorodą, kur perki LaMav mineralinę kosmetika... ačiū..

      Panaikinti
    3. Ačiū, Aliona:) galima pirkti internetinėse parduotuvėse www.lamav.lt arba www.bioeco.lt (tas pats platintojas) arba Vilniuje prekybos centre Banginis yra Holos parduotuvė, ten stovi LaMav stendas, galima pasibandyti kosmetiką:)

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig