2014 m. lapkričio 29 d., šeštadienis

Catrice Multi Colour Compact Powder veido pudra, spalva 010 Rose Beige


Labas rytas, mano mielieji blogo skaitytojai, vakar buvo "Black Friday" - juodas penktadienis, super išpardavimų diena, galiu pasigirti, nieko nenusipirkau... peržvelgiau nuolaidos, nieko super ypatingo nebuvo, laukiu nuolaidų sąrašo Cyber pirmadieniui... vakare parašysiu ir jums, o kol kas vietoje stebuklingų internetinių nuolaidų važiuosiu į Akropolį į realų išpardavimą....  Na o šiandien, mes pašnekėsime apie Catrice veido kompaktinę pudrą, aš pasistengsiu aprašyti kelius produktus, kurie man labai patiko iš kiekvienos kategorijos (pudra, šešėliai, nagų lakas ir t.t.t)




Gamintojo aprašymas:


Catrice Multi Colour Compact Powder
Įvairiaspalvė kompaktinė pudra

Matinį atspalvį suteikianti kompaktinė pudra puikiai padengia odą, 5-kių atspalvių derinys suteikia natūralios ir švytinčios odos efektą. 
Tinka visų tipų odai, patikrinta dermotologų.

Sudėtis:



Talpa: 8 gr.

Kaina: 16, 19 lt

Kur pirkti: Eurokos ir Drogas parduotuvės

Įpakavimas:





Spalva:







Rezultatas:

su kremine pudra:


su Catrice kompaktine pudra:




Bendras vaizdas:



Mano nuomonė:

Kaip visada pradėsime nuo pudros įpakavimo, įpakavimas labai paprastas, plastmasinis, be veidrodžio ir kempinės, tačiau pudrą aš naudoju namuose ir tik teptuku, todėl tai man nėra minusas. Didelis pliusas yra pudros kaina, ji prieinama kiekvienam. Pudros atspalvis pakankamai šviesus, tačiau labai šviesiai odai aš jo nerekomenduoju. Rožinio atspalvio beveik nesimato ant veido. Pudra suteikia matiškumo ir jis išsilaiko apie porą valandų, po to makiažą reikia taisyti.

Catrice pudra nekemša porų. Maskavimo savybės pakankamai geros, tačiau be kreminės pudros aš jos naudoti nebandžiau. Man pudra patiko, labai geras produktas savo kainų kategorijoje.


English version:

010 Rose Beige
A flawless finish is guaranteed: the new graffiti technology simply conjurs away irregularities of the skin. The five perfectly aligned colors give you a matt, smooth and naturally fresh-looking complexion
As always, we start from powders packaging, packaging is very simple, plastic, without a mirror and sponge, but at home I use a powder and brush only, so this is not a minus for me. A big plus is the powder price , it is accessible to everyone. Powders shade bright enough, but very light skin, I do not recommend it. Pink shade of barely visible on the face. Powder provides a matt finish and it will keep for a couple of hours, then make-up must be corrected. I liked the powder, very good product in its price category.


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig