2014 m. lapkričio 5 d., trečiadienis

Essence Hello autumn vied pudra / Essence hello autumn - multi colour powder



Šiandien mano pasakojimas apie Essence Hello Autumn  kolekcijos "žvaigždė", veido pudrą. Pudra labai gražiai ir įdomiai supresuota, įpakavimas paprastas, permatomas, tačiau gerai matosi ant pudros įvairių spalvų išspausti lapai. Aš galvojau kad lapų spalvos nusivalo po kelių naudojimų, ir pudros spalva tampa vientisa, tačiau aš naudoju pudrą jau visą savaitę, spalvos ir lapai dar savo vietose. šiandien apie pudrą noriu papasakoti plačiau...





Gamintojo aprašymas:




Auksiniai medžių lapai… įvairiaspalvė komapktinė pudra veido ir kaklo odai suteikia nuostabaus švytėjimo.

Sudėtis:

TALC, MICA, DIMETHICONE, ZINC STEARATE, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, ZEA MAYS (CORN) STARCH, SILICA, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, NYLON-12, TIN OXIDE, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, DIISOSTEARYL MALATE, CAPRYLYL GLYCOL, HEXYLENE GLYCOL, POTASSIUM SORBATE, PHENOXYETHANOL, MAY CONTAIN: CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


Kaina: 9, 69 lt

Talpa:

Kur pirkti: Eurokos, Douglas parduotuvėse

Įpakavimas:





Spalva:









Rezultatas:

Labai atsiprašau už nuotraukų kokybę, tiesiog nuotraukas dariau jau ne namuose... todėl gavosi taip... namuose būtinai perdarysiu... tačiau pagrindinė pudros esmė ir rezultatas matosi. veidas po pudros naudojimo įgauna auksinės spalvos švytėjimo efektas.


Mano nuomonė:

Prieš perkant pudrą, aš žiūrėjau labai daug atsiliepimų, vieniems pudra patiko, kitiems ne... Aš nusprendžiau nusipirkti ir išbandyti pati, kad įvertinti kaip yra iš tikrųjų, nes produktas atrodo labai įdomiai. Galiu pasakyti kad tai ne pudra, tai bronzantas šviesios spalvos veido savininkėms, arba highlighteris - tamsios... Kiek aš nežiūrėjau, blizgučių nepastebėjau, tačiau smulkus shimeris vis dėl to yra, pudra suteikia veidui švytėjimo efektą. Aš nebijau blizgučių, todėl naudojau pudrą ant viso veido. švytėjimas gerai matosi dienos šviesoje. Pudra turi šiltą auksinį atspalvį, minkštą konsisitenciją ir nekemša porų. Prisidėjus rankas prie veido, pudros švytinčios dalelės lieka ant rankų...

Ar man patiko pudra? Man patiko nuostabus ir gražus pudros dizainas, kaip pudra man nepatiko, kaip švytėjimo suteikianti priemonė - patiko. Parduotuvėse yra testeriai, galima lengvai išbandyti ir suprasti, patinka ar ne...





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig