2014 m. lapkričio 20 d., ketvirtadienis

VIVI KREMAS PĖDOMS IR RANKOMS / VIVI hand & foot cream emolient


Šiandien mano antras pasakojimas apie VIVI rankų ir kojų kremą, kuris gerai minkština kūno odą, turi labai malonu kvapą ir greitai įsigeria. Saltuoju sezonu rankų ir kojų oda reikalauja ypatingos priežiūros, galiu pasakyti, aš nesu didelė rankų kremų mėgėja, tačiau suprantu kad be jų apsieiti tiesiog neįmanoma, būtent pasenusios ir neprižiūrėtos rankos išduoda moters amžių, todėl rankų oda reikia pradėti rūpintis iš anksto.  Šiandien apie VIVI kremą mes pašnekėsime plačiau...




Gamintojo aprašymas:

Kremas skirtas sukietėjusiai pėdų ir rankų odai suminkštinti taip pat smulkių įtrūkimų gijimui paskatinti. Ypatingą poveikį suteikia indiškas karanja sėklų aliejus, tūkstančius metų naudotas odos problemų gydymui, šiame kreme jis pasitarnauja kaip antibakterinė priemonė. Kremas pasižymi ypatingai minkštinančiu ir švelninančiu poveikiu. 

Sudėtis:




Talpa: 100g.

Kaina: 38 lt

Kur pirkti: www.vivi.lt

Įpakavimas:






Konsisitencija:


Mano nuomonė:

VIVI kremas pėdoms ir rankoms labai patiko, nes labai greitai įsigeria. Aš vengiu rankų kremų, nes dažniausiai reikia ilgai laukti, kol kremas įsigerti, o riebių rankų aš labai nemėgstu. Taip pat noriu paminėti labai stilingą VIVI kremo įpakavimą, natūralią sudėti ir malonų kvapą. Kremo kvapas - ciberžolės ir dar kitos į sudėtį įeinančios žolelių ekstraktai. (labai panašiai kvepia ir 12 vaistažolių šampūnas ir balzamas) Rankos ir pėdos po kremo naudojimo labai minkštos ir pamaitintos, galiu pasakyti, žiemos sezonui mano rankos pasiruošusios.... Rekomenduoju išbandyti...








SHARE:

3 komentarai

  1. Mano kolegė šį kremą irgi pagyrė, kad puikus :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Turėjau jų vieną kremą, kuris man nepatiko ir jo net nebaigiau naudoti. Nepamenu pavadinimo, toks cilindro įpakavimas ir labai keistas kvapas. Dabar jau apsirūpinau žiemai, bet pažiūrėsiu, gal ateity ir įsigysiu :)

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig