2014 m. gruodžio 21 d., sekmadienis

Catrice Velvet Matt akių šešėliai (spalvos 050 Welcome to Greysland!, 010 Vanillaty Fair, 020 Pink - Up Girls)


Labas rytas, mano mielieji blogo skaitytojai. Kiekviena grožio industrijoje dirbanti kompanija savo asortimente turi prekes "žvaigždės", Catrice - tai labai geros kokybės kreminės pudros, camouflage (veido maskuoklis) ir matt velvet akių šešėliai. Aš nelabai mėgstu pirkti šešėlius po vieną atspalvį, man labiau prie širdies šešėlių rinkinukai, tačiau Catrice šešėliai labai geros kokybės ir gražių atspalvių. Šiandien apie juos noriu papasakoti daugiau..




Gamintojo aprašyas:



Velvet Matt eyeshadow
Vienspalviai akių šešėliai
Kepti akių vokų šešėliai - intensyvios pigmentacijos, švelnūs lyg aksomas. Matiniai su itin lengvu švytėjimu. 8  Nauji, ilgai išliekantys, madingi atspalviai.

Talpa: 3, 5 gr.

Kaina: 14,29 lt

Kur pirkti: Drogas ir Eurokos

Sudėtis:

TALC, NYLON-12, MICA, DIMETHICONE, DIMETHICONOL STEARATE, CAPRYLYL GLYCOL, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, TIN OXIDE, HEXYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL, CI 77163 (BISMUTH OXYCHLORIDE), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Spalvų pasirinkimas:


Įpakavimas:






Atspalviai:

Mano pasirinkimas:

050 Welcome to Greysland! - pilkos spalvos šešėliai
010 Vanillaty Fair - šampano spalvos šešėliai
 020 Pink - Up Girls - rožinės slaps šešėliai







Rezultatas:

Pilkas ir rožinis atspalviai


Tik rožinis:


Tik pilkas:



Šampano spalvos šešėliai:





Mano nuomonė:

Catrice šešėliai labai geros kokybės ir pakankamai pigmentuoti, nors ir parašyta, kad šešėliai matiniai, jie turi subtilų švytėjimą. Man mano pasirinkti atspalviai labai patinka, tačiau mėgstamiausiai derinys pilkas su rožiniu atspalviu. Visi šešėliai buvo naudojami su NYX baltos spalvos makiažo pagrindu, aš nepasakyčiau kad be pagrindo jie laikosi blogiau, tačiau atspalviai su baltos spalvos pagrindu atrodo ryškesni. Labai gailiuosi, kad nepasiėmiau Bordo spalvos šešėlių, radau internete nerealiai gražius makiažus su jais... rekomenduoju išbandyti... dėmesio vertas ir nebrangus produktas.









SHARE:

2 komentarai

  1. labai grazios ir pigmentuotos spalvos! beje, likau nustebinta tiek Catrice paletes tiek 3d seseliu spalvomis ir pigmentacija :) Visada perku daugiau tik limituotos kolekcijos priemones, sios lieka nuosalyje... bet dabar atkreipsiu demesi. O blizgesys tai labai primena Rimmel ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nu va kaip gerai, aš bandžiau Essence panašią paletę, bet ten pigmentacija nelabai, matiniai essence lūpų blizgesiai superiniai, man labai patinka. Vakar jau nulakavau nagus geliniu lakavimu, kai kur išėjo nelygiai, nes reikia dar patiries, bet rezultatas man labai patiko... ;-)

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig