2015 m. sausio 9 d., penktadienis

Essence I love nude makiažo kolekcija


Šiandien mano antrasis straipsnis apie essence I love Nude kolekcija. Man labai patinka Nude atspalviai kiekvienai dienai, dienos makiažui ir net vakariniam makiažui puikiai tinka Nude spalvos lūpų dažai, jeigu akys padažytos ryškiau. Essence kosmetika man taip pat labai patinka, gera kokybė už labai mažą kainą, todėl žiūrime naujos kolekcijos produktus. Aš turiu vilties, kad pas mus ši kolekcija irgi bus pristatyt, nes šiuo metu stendai beveik tušti.... Tad laukiam nesulaukiam...


Kaip ir kiekvieną  pavasarį Essence pradėda nuo naujienos, šį kartą tai , I Love Nude Kolekcija. Tai švelnių atgspalvių kolekcija, skirta naudoti kiekvienai prodai ir kiekvienai dienai.




I Love Nude Eyeshadow – Limited Edition 

  • 01 vanilla sugar
  • 02 cake pop
  • 03 crème brûlée (Limited Edition)
  • 04 sweet like chocolate (Limited Edition)
  • 05 my favorite tauping (Limited Edition)
  • 06 coffee bean (Limited Edition)


I Love Nude Lash Princess False Effect Mascara – Limited Edition

I Love Nude XXXL Nude Lipgloss

  • 01 shy beauty (Limited Edition)
  • 03 taste the sweets
  • 05 just nude!
  • 06 soft almond

I Love Nude Longlasting Nude Lipstick


  • 01 wearing only a smile
  • 02 porcelain doll
  • 03 come naturally
  • 04 it’s nude time!
  • 05 cool nude (Limited Edition)

I Love Trends Nail Polish

  • 02 i nude it (Limited Edition)
  • 03 i’m lost in you
  • 04 cupcake topping
  • 05 pure soul
  • 07 hope for love

Mano nuomonė:

Kolekcijos pardavimai Europoje prasidės nuo vasario pradžios, tad laukti liko visai ne daug. Aš būtinai išsirinksiu Nude spalvos akių šešėlius, lūpų dažus ir nagų laką tinkamo atspalvio, ir savaime suprantama blizgantį top coat... Kolekcija man patiko net labai labai... Labai gražios spalvos tinkančios bet kur ir bet kada, kada nereikia galvoti, kaip priderinti.


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig