2015 m. sausio 10 d., šeštadienis

Manikiūras su Catrice lakais 07 Stars & Stories BEAUTY JEWELS ir 36 Mint me Up


Gražaus šeštadienio ryto, brangieji. Šiandien mano artasis pasakojimas apie Catrice nagų lakus, prisiminate, aš pasakojau kad radau prie išparduodamų Catrice lakų du labai gražius atspalvius, vienas pilkšvas, o kitas žalias, apie pilkai-violetinį nagų laką atsiliepimą aš jau parašiau, dabar atėjo eilė papasakoti apie žalios spalvos laką, aš dar užlakavau vieną nagą kaip manikiūro akcentą su geltonos spalvos Catrice Luxury Lacquers nagų laku..

Gamintojo aprašymas:


Catrice nagų lakas "Ultimate"

Catrice Ultimate nagų lako formulė suteikia tobulą nagų lako blizgesį. Tekstūra užtikrina ilgai išliekantį efektą. Niekada nebuvo taip paprasta lakuoti nagų. Inovatyvus šepetėlis su patentuotais šereliais sugeria tik tiek nagų lako, kiek reikia padengti vienam nagui.

Sudėtis:
ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID / NEOPENTYL GLYCOL /TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, STEARALKONIUM BENTONITE, ALUMINUM HYDROXIDE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 77163 (BISMUTH OXYCHLORIDE), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


Talpa: 10 ml.

Kaina: 8,99 lt

Catrice nagų lakas "Beauty Jewels"

Catrice Lacquers Million Brillians nagų lakuose esantys intensyvūs blizgučiai sukuria specialius šviesos atspindžius ant jūsų nagų. Galėsite rinktis net iš 8 atspalvių.

Sudėtis:

ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, POLYETHYLENE TEREPHTHALATE, PHTHALIC ANHYDRIDE / TRIMELLITIC ANHYDRIDE /GLYCOLS COPOLYMER, DIPROPYLENE GLYCOL DIBENZOATE, ISOPROPYL ALCOHOL, N-BUTYL ALCOHOL, SILICA, ALUMIUM CALCIUM SODIUM SILICATE, MICA, PROPYLENE GLYCOL, ALCOHOL DENAT., POLYURETHANE-33, POLYURETHANE-11, TIN OXIDE, CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 77000 (ALUMINUM POWDER), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Talpa: 11 ml.

Kaina: 12,49 lt

Spalvų pasirinkimas:




Įpakavimas:






Teptukas:






Rezultatas:





Mano nuomonė:

Catrice nagų lakų kokybė labai gera, kaina nedidelė, spalvų pasirinkimas irgi labai platus. Šį kartą aš nusprendžiau lakuoti nagus šviesiai žaliu atspalviu, o  vieną nagą (nes blizgučiai labai blogai nusivalo) aš lakavau geltonos spalvos blizgučiais. Catrice beauty Jewels linijos lakai man labai patinka, spalvos gražios, bet nusivalo tikrai labai sunkiai, bet ir laikosi ant nagų labai gerai. Man išsilaikė apie 5 dienos. Aš net perdariau manikiūra, o blizgučiai liko. Rekomenduoju išbandyti.







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig