2015 m. sausio 19 d., pirmadienis

Savaitės anonsai ir nauji pirkiniai





Pagaliau aš jau namie su savo siuntiniais. Aš užsakiau labai daug viskuo iš Anglijos internetinių parduotuvių, vieną dalį siuntinių jau gavau. Šį kartą siuntimas užtruko net 22 dienos... Šventės...
Šią savaitę aš pasistengsiu papasakoti apie savo "grožio kampelį"  ir apie tai, kaip aš laikau savo kosmetiką...Jus puikiai suprantate, kad pas mane ne vienas blakstienų tušas ir net ne
penki... o žymiai, žymiai daugiau... kaip ir kvepalų, kosmetikos, nagų lakų ir viskuo labai labai daug... Pagaliau aš supirkau visus baldus ir jau drąsiai galiu rodyti... Taip pat parodysiu savo nuostabų naują veidrodį..... Na apie viską papasakosiu šią savaitę. Taip pat padarysiu pirmąjį savo "Give Away" su Catrice ir Essence kosmetika. Apie viską papasakosiu jau netrukus...






Šią savaitę bloge pasakosiu apie:

Naują L'oreal plaukų liniją su vertingais aliejais





Ambroozija Gabija kūno šveitiklį ir kūno aliejų su levandomis




Dove dezodorantus Invisible Dry:




Gentle Day intymios higienos prausiklį



Ketvirtadienį jūsų mėgstamiausia rubrika "Beauty Talk"


ANNY nagų laką labai gražios ir švelnios Nude spalvos (ANNY 287 I 'm in heaven)



Lush veido ir kūno šveitiklį Ocean Sald


Ziaja veido priežiūros liniją sensitive







Catrice Colour Correcting matiškumo suteikiančią pudrą

Catrice 3 in 1 Skin Tone Adapting make up...





MUA akių šešėlius


O sekmadienį darysime makiažą su jais....



Nauji pirkiniai:

Pradėsime nuo gautų testavimui produktų.....



La Mav Skaistinantis dieninis veido serumas, apsaugantis nuo raukšlių http://www.lamav.lt. Dažniausiai visos priemonės nuo raukšlių būna sausai odai, LaMav išimtis, jis skirtas riebios odos priežiūrai ir suteikia matiškumo. Labai įdomus produktas.... taip pat noriu priminti, kad La Mav Australijoje gaminama kosmetika, visi produktai yra sertifikuoti, ekologiški ir 100% natūraliai išgauti. La Mav produktai yra išskirtiniai, nes jų sudėtyje yra veiksmingų, gautų iš gamtos, moksliškai patvirtintų BIO aktyvių medžiagų, kovojančių su odos senėjimu.


Nuostabūs Lush veido priežiūros produktai, nors šveitiklį galima naudoti ir veido ir kūno priežiūrai...

Lush Ultrabland veido prausiklis
Lush Ocean Sold veido ir kūno šveitiklis
Lush Skin's Shangri LA veido drėkinamais kremas

Catrice ir Essence kosmetikos papildymas... Apie kai kuriuos produktus aš jau pasakosiu šią savaitę...




Gosh plaukų priežiūros produktai... Aš peržiūrėjau visą Gosh produktų asortimentą ir supratau, kad tai ne tik gera ir kokybiška dekoratyvinė kosmetika, tai dar plaukų priežiūros priemonės, bei veido priežiūros priemonės... Šį kartą testuojame priemones kirtus plaukų priežiūrai...



Pupa dekoratyvinės kosmetikos karštos naujienos... Įdomiausiai atrodo kreminės pudros-fluidai, nes yra labai lengvos konsisitencijos ir padengia veidą ypač gerai ir gražiai,- būtent tokius atsiliepimus aš perskaičiau užsienio bloggerių... todėl dar greičiau norisi išbandyti... Pabaigsiu straipsnį ir darysiu makiažą.. ;-)


Pupa Like a Doll kreminė pudra - fluidas
Pupa blakstienų tušas PupaLash juodos spalvos
Pupa fondotinta antitraccia kreminė pudra

Taip pat Pupa Multifunkcinis kremas ir aliejus. Tinka kūnui, veidui, lūpoms, o liejus tinka net ir plaukams... 




Atkeliavo mano užsakyti MUA Velvetinės tektūros lūpų blizgesiai


Ir veido priežiūros priemonės OleHenriksen. Man labai patiko veido aliejus, kurį aš radau savo Lookfantastic box grožio dėžutėje, taip pat pas mane susikaupė pakankamai bonusų ir galėjau nusipirkti šios produktus su didele nuolaida.


Drabužiai:

Prisiminate, vakar žadėjau papasakoti apie drabužius? Aš supratau, kad Maskvoje viskas labai pigu dėl dolerio kurso, taip pat ten prasidėjo išpardavimai.... Kaip aš galiu tai praleisti? Paprašiau draugus neuiti į virtualų shopingą su manimi... Jei padaro mano norimų produktų nuotraukas, aš išsirenku.... Viskas labai paprasta...

Mano pirkiniai...

All Stars  (Converse) batai.... Pas mus tokių net nebuvo... o aš taip norėjau...







Mano pasirinkimas:
Kaina po 25 eurus... ;-)



ir dar tokius:





O štai mano naujieji UGG batai violetinės spalvos su blizgučiais. Visas džiaugsmas kainavo 120 eurų... O pas mus kaina 220 eurų...






Ten pasirinkimas tikrai labai didelis, o UGG parduotuvė oficiali... Laukiam nuolaidų naujiems modeliams...










Na ir desertui mano darbo vieta... Kol kas ją užima Bruknė... ;-)



Geros dienos...












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig