2015 m. sausio 26 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai




Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien pirmadienis, ir aš planuoju savaitės darbus. Aš kažkur  peršalau, turiu temperatūros ir sluoga...;-(((, todėl labai daug planuoti šiai savaitei tikrai nesinori, nes temų tiek daug, aš noriu papasakoti tiek viskuo, ir net rašydama po 3 straipsnius į dieną viskuo nespėju... ;-) Taip pat, aš labai noriu rodyti drabužius rašyti apie mada ir mados naujienas ir kolekcijas... Bet čia kol kas tik planai...





Šią savaitę bloge pasakosiu apie:


Pupa Like a Doll makiažo pagrindą fliuidą, palyginsime atspalvius ir aptarsime kremines pudras fliudus, kurie suteikia Nude ir Glow efektą veidui...




Noriu sudaryti pavasario pirkinių sąrašą iš naujų pavasario kosmetikos kolekcijų...


Avril prausimosi putas makiažo valymui su rožių ekstraktu...



La Mav Skaistinantį dieninį veido serumą, kuris apsaugo nuo raukšlių




Lush Skins Shangri LA veido drėkiklį...


Catrice Lash extension blakstienų tušą...


Man labai patiko Pupa universalus aliejus (Pupa Super Olio) , todėl skubu Jus apie jį papasakoti kol viso neišnaudojau...


Lakuosime nagus ANNY nagų laku, spalva 505 Illuminate



Ketvirtadienį dar daugiau bloggerių ir dar daugiau produktų apžvalgų rubrikoje "Beauty Talk"






Nauji pirkiniai:

Kai tik pamačiau, nusipirkau iškarto Guerlain pavasario kolekcijos meteoritus. Šį kartą jų svoris mažesnis, o kaina tikrai prieinama. Aš su nuolaida mokėjau 23 svarus...


Taip pat užsakiau Vasario mėnesio Lookfantastic grožio dėžutę



Atkeliavo mano užsakytos Korėjietiškos kaukės veidui:


ir užsakytos Matrix priemonės sausiems, pažeistiems plaukams su Bambuku ekstraktu iš Biolage linijos





Tokia planuojama mano savaitė. 

Skanios Jums kavos ir geros nuotaikos, o aš einu rinkti pirmojo GiveAway nugalėtoją...















SHARE:

2 komentarai

  1. Labai daug įdomių straipsnių laukia :))
    Kaip džiugu :)

    O dėl konkurso… ooo… kaip norėčiau laimėti :)))
    Ypač dėl CATRICE blizgesio :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš visada stengiuosi surasti ką nors įdomaus... Ačiū labai už palaikymą... ;-)

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig