2015 m. sausio 16 d., penktadienis

Ziaja Manuka Tree veido priežiūros linija


Vakar Ziaja facebook puslapyje aš perskaičiau informaciją, kad greitai Ziaja Manuka linija bus parduodama Lietuvoje. Ziaja kuriama kosmetika man labai patinka, kokybė tikrai labai gera, o kaina nėra labai didelė, todėl šiandien skubu Jums papasakoti apie Ziaja Manuka veido priežiūros liniją, kuri skirta riebiai - probleminiai veido odai....

Gamintojo aprašymas:



Ziaja Manuka Tree produktų linija - sumažina riebalų išsiskyrimą ir suteikia matinį poveikį, mažina inkštirus ir neleidžia jiems atsirasti, drėkiną ir raminą sudirgusią odą smile emoticon
Rūpinkitės savo veido oda kartu su Ziaja veido priežiūros priemonėmis!


Produktų pasirinkimas:



Ziaja Manuka Tree vedio prausiklis
Ziaja Manuka Tree veido prausklis su granulėmis
Ziaja Manuka Tree tonizuojantis losjonas
Ziaja Manuka Tree dieninis veido kremas
Ziaja Manuka Tree pasta giliam veido valymui
Ziaja Manuka Tree naktinis kremas su granulėmis
Ziaja Manuka Tree kremas nuo spuogų

Mano pasirinkimas:


Ziaja veido valymas:  Manuka Tree gelis veido valymui. Skirtas normaliai-riebiai odai
normali oda, riebi ir derinys






Sudėtyje nėra muilo. Prausiklis atkuria natūralų odos balansą.

Giliai valančios veikliosios medžiagos
Antibakterinis Manuka medžio lapų ekstraktas
Cinko sulfatas normalizuoja riebalų išsiskyrimą
Veikliosios medžiagos ramina drėkina

• Prisideda kruopščiai nuvalyti odą.
• Mažina sudirginimą ir paraudimą.
• laktobiono rūgštis sumažina riebalų išsiskyrimą
• Pagerina odos drėkinimą 

Talpa: 200 ml.

Sudėtis:



Konsistencija:




Ziaja veido valymas: Giliai valanti Manuka Tree veido pasta







Piliai poras valantis produktas, pastos konsistencijos. Sumažina poras ir pašalina netobulumus.

• reguliuoja riebalų išsiskyrimą
• Švelniai valo veido poras ir nešvarumus
• Apsaugo nuo inkštirų susidarymo
• Tai apsaugo nuo naujų spuogų atsiradimo

Talpa: 75 ml.

Sudėtis:



Konsistencija:






Ziaja veido tonizavimasManuka Tree tonizuojantis losjonas veidui. 






Švarios ir gražios  odos paslaptis
• Švelniai valo ir pašalina makiažo likučius.
• sutraukia odos poras.
• Sudėtyje yra organinių rūgščių 
• Padeda mažina veido sudirginimą, bei spuogų kiekį

Talpa: 200 ml.

Sudėtis:




Konsistencija:




Ziaja veido drėkinimas: Manuka Tree dieninis veido kremas, riebios odos balansas




• Reguliuoja riebalinių liaukų veiklą
• Neriebina veido, nekemša porų
• Efektyviai drėkina ir ramina sudirgimą.



Talpa: 50 ml.

Sudėtis:



Konsistencija:







Mano nuomonė:

Pagaliau visos įdomios Ziaja kosmetikos linijos bus Lietuvoje. Ziaja kosmetika labai geros kokybės ir kaina tikrai prieinama kiekvienam. Ziaja Manuka linijos produktus aš gavau dovanu, todėl kainos aš nežinau, mačiau tik bendrą sumą, už viska buvo sumokėta 36 zlotai. (Ziaja Manuką liniją kol kas galima susipirkti tik Lenkijoje). Mano veido oda kombinuota, tačiau probleminės ir kombinuotos odos priežiūros priemonės domina mane labiausiai, nes veido valymas ir neriebūs veido kremai mano veido priežiūros prioritetai. Ziaja Manuka priežiūros priemonės man labai tiko ir patiko. Jie turi gaivų, mentolo kvapą. Rekomenduoju išbandyti veido prausiklį, jis yra be muilo, gerai pašalina kosmetiką ir nešvarumus, akių nedirgina, nes aš naudoju kosmetikos valymui tik vieną priemonę. Nesausina odos ir nekemša porų. Mano Manukos linijos favoritas - giliai valanti veido pasta. Tai pastos konsistencijos šveitiklis, su mėlynos spalvos dalelėmis. Puikiai valo ir šveičia veido odą, nesausina ir nedirgina. Puikiai tinka riebios - kombinuotos odos priežiūrai. Veido tonizuojantis losjonas puikiai drėkina veido odą, turi vos jaučiamą šaldomąjį poveikį, įpakavimas su purkštuvu.
Ziaja dieninis veido kremas tirštos konsisitencijos, greitai įsigeria, gerai drėkina, porų nekemša. Aš jį naudoju vakare, nes dienai jis per riebus mano odai.

Apibendrinant noriu pasakyti, rekomenduoju Ziaja Manuka veido priežiūros serija riebios ir kombinuotos odos savininkėms.

















SHARE:

3 komentarai

  1. Anonimiškas2015-02-13 09:33

    Kombinuota oda vadinama mišria ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Anonimiškas2015-03-20 11:15

    O ar yra šioje linijoje tepalas nuo spuogų? Nes pagal Jūsų aprašymus atrodo labai geros kokybės šios veido priežiūros priemonės. Ir gal jau jų atsirado pirkti Lietuvoje ar bent yra kokia internetinė parduotuvė kur galėčiau įsigyt? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Produktai tikrai labai geros kokybės, kažkos tepalas yra, tačiau visi aprašymai yra til lenkų kalba, man suprasti sunkoka. Aš savo produktus gavau dovanu iš Lenkijos, Lietuvoje kol kas tokios veido priežiūros linijos nėra.

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig