2015 m. vasario 11 d., trečiadienis

11 Diena. Be ko nepalieku savo namų?


Šiandien vasario iššūkio tema: Be ko aš nepaliukų savo namų. Aš ilgai galvojau ir svarsčiau, kas yra svarbiau, telefonas ir piniginė, supratau kad man yra telefonas




Aš nepalieku savo namų be telefono, tai ne tik telefonas, tai ir susisiekimas su visu pasauliu. ;-) Telefone pastoviai žiūriu blogo statistiką, savo ir blogo faicebook puslapius, instagram, rašau komentarus, klausausi muzikos,  taip pat www.ebay.com aukcionus, e-mailus ir net naudoju telefoną kaip veidrodį. Taip pat visos blogo nuotraukos padarytos tik telefonu. Todėl drąsiai galiu pasakyti, telefonas mano pats geriausiai draugas ir pagalbininkas.


net atsikelus iš pačio right, žiūriu telefoną, manau tai priklausomybė





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig